2012. április 19., csütörtök

RedBull körmök

Azért ennek a bejegyzésnek, vagyis a körömnek van egy apropója, amit a bejegyzés végén fogok elmesélni.:D


Amit használtam:
- Essence BTGN alaplakk
- Essence multi dimension (76 cool and the gang)
- Miss Sporty (megnemmondom de ezüst)
- Essence ecset és pontozó
- Essence BTGN fedőlakk


Most nem írom le, hogy csináltam, igazán nem bonyolult szerintem ránézésre sem. Azért a logóval és a felirattal nem álltam neki babrálni már este, pedig az igazán Zsófis lett volna.:D Na de az apropóóója az egésznek!

A főnököm tesója a RedBullnak szokott reklámokat csinálni, és rólam meg már úgy tűnik, az egész család tudta, hogy írom a kis blogocskámat.:D Igazából azért kerültem a képbe, mert egy sminkes kellett (nem mondom meg miért, nem spoilerezek háhá!:D). Gondolhatjátok, hogy örültem. Főleg, mert az ilyesmi engem nagyon érdekel. Aki elolvasta a "Rólam" részt, az tudja is. Szóval megkérdeztem, másban lehetne-e esetleg segíteni. Az első forgatásnál még arról volt szó, hogy segítek, amiben csak tudok, de aztán lemondta a lány, aki szerepelt volna, ezért a helyettesítésére felkértek engem. Bár én a kamera mögött szeretek állni, vagyis ha lehet nem csak állni.:D Na de mindegy, végül is én lettem a RedBull lány.:P A forgatást hétfőn folytattuk, szuppper volt! Az eredmény pedig hamarosan elkészül, természetesen majd megmutatom! Már nagyon kíváncsi vagyok én is.:)

Képért köszi: Papp Zoltán (PZMédia)

8 megjegyzés :

  1. woow gratula :):)

    én is lennék redbull lány :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Húúú, gratu! :]
    A körömről meg.. előbb néztem a bloggerben a kis képet, és az ugrott be, hogy jé, RedBull, mire nézem a címet és jé, tényleg :]

    VálaszTörlés
  3. ó szuper! MAjd mindenképp látni akarjuk az eredményt! Nagyon izgi! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia, azt szerettem volna kérdezni, hogy azt a pöttyözőt hol vetted? Hol lehet ilyet kapni?

    VálaszTörlés