2012. április 15., vasárnap

Rimmel 60 Seconds lakk

Múlt héten kaptam ezt a lakkot a Coty-tól, ami persze nem befolyásolja a véleményem semmilyen téren. A színe miatt örültem, mert ilyen szép pasztell lilám nincs.

Rimmel 60 Seconds - 620 how do you lilac it? - 799Ft


Amit írnak róla:
"A Rimmel London ikonikus, gyorsan száradó körömlakkja most még fantasztikusabb, mint valaha! Most 13 vadonatúj árnyaklatban! A 60 Seconds körömlakk az egyetlen, amellyel lépést tarthatsz az élen járó londoni divattal. Xpress ecsetének köszönhetően –ami szuper széles és szuper lapos, így minden egyes körmöt egyetlen húzással fed be –, szupergyorsan lakkozhatsz. A legendás gyorsan száradó formulától pedig megerősödhetnek a körmök. Új 60 Seconds körömlakk: ütős színek minden órára!"


Volt már egy Rimmel lakkom, amivel leginkább a színe miatt nem kerültünk szoros barátságba, úgyhogy őt elajándékoztam. Pedig szép volt, jó volt, csak két hasonló színem is van más márkákból. A csomagolásban semmi érdekes nincs. Az a megoldás, hogy az árnyalat neve közvetlenül a márkanév és egyebek alatt található, nagyon szimpatikus. Nem szeretem keresgélni az árnyalat fantázianevét, bár hozzáteszem, itt sem találtam meg elsőre.:D Az üvegcse 8ml lakkot tartalmaz, ami számomra untig elég jóóó hosszú időre. Az ecset a kedvenc fajtám, tehát lapos.:) Mindig mikor végigérek a bal kezemen, és jön a jobb, akkor fura a kis köröm után a legnagyobbat festeni. Ilyenkor érzem kicsinek a sima hengeres ecseteket. Ez a Rimmel ecset pont jó, nem olyan vastag buci, mint a Catrice-é volt, tetszik.


A szín gyönyörű, tökéletes tavaszi árnyalat szerintem. Két rétegben remekül fed a lakk, és ami különösen jó, hogy hiába a két réteg, egyáltalán nem érzem vastagnak a körmömön. Nagyon sok lakknál szokott olyan érzésem lenni, hogy két rétegnél már túl sok lakk van a körmömön, de itt nem. Ráadásul miközben a két réteg egynek érezhető, teljesen jól fed. Szuper! És ami talán a legkényesebb kérdés ennél a lakknál, milyen gyorsan szárad. Én meglepődtem. Az 1 perc azért egy nagyon nagyon durva túlzás.:D Viszont tényleg kifejezetten hamar nyomásbiztosra száradt.


Összességében remek kis darab, gyorsan szárad, tartós is, és nincs az embernek olyan érzése, hogy rengeteg lakk van a körmén vastagon, plusz a szín is hihetetlenül szép.:)

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép színe van és tetszik az ecsete. :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom az ilyen lapos ecseteket, sokkal jobbak mint a hengeresek!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép a színe *-* nekem is kell :)))

    VálaszTörlés
  4. Pont ma jöttem rá, hogy legjobban a rimmel lakkokat szeretem, viszonylag jól fednek, gyorsan száradnak,és nekem ők a legtartósabbak ! :)
    Nagyon szép a színe ! :)

    VálaszTörlés
  5. Mikor kerülnek az új színek a boltokba??

    VálaszTörlés
  6. Mikor kerülnek az új színek a boltokba??

    VálaszTörlés
  7. simáncsakFanny: Az új árnyalatok most, április végével kerülnek az üzletekbe, ezért érdemes figyelni az állványokat.

    VálaszTörlés
  8. Pont ilyen pasztell lilát keresek! :) nagyon szépséges!

    VálaszTörlés