2012. május 17., csütörtök

2 új magassarkú

Nagy szó! Nagyon nagy szó, hogy nekem magassarkú. Magassarkú nekem! Rajtam! Az én lábamon!:D És  ráadásul én vettem magamtól, egyszerre kettőt(!!!!), ez a még durvább! Nagyon ritkán veszek fel magassarkút, főleg mert nekem nem praktikus és mindig sportosabban, kényelmesen öltözködök. Ennek ellenére egyébként nagyon tetszenek, mert vannak annnnyira szépek és csinosak. Na de most szerettem volna venni a vizsgákra egy újat, plusz esküvőre is megyünk júniusban, arra is akartam. Jól van mutatom máár!



Vettem ilyen habos cipő és táska és kb mindent tisztító cuccot (1490Ft), jó kedvem volt, rámsózták.:D Meg ilyen zselés talpbetétet (1290Ft), amit egyébként is szerettem volna, nem is bántam meg.:)

5990Ft



7990Ft



Nekem abszolút a második a kedvencem, de az első jobb lesz az esküvőre tervezett ruhámhoz.:P Egyik sem volt drága, és kb. tízezret szántam most erre a cipővásárlásra, úgyhogy gondoltam, ha 14-ért tudok venni kettőt, akkor veszek, ezért jött végül mindegyik.

Voltam ma is venni ezt azt, úgyhogy megint lesz vásárlós bejegyzés. Az utóbbi időben sokat fogytam, az elmúlt másfél évben pedig nagyon keveset vásároltam új ruhákat, úgyhogy minden szempontból aktuális a ruhatár csere. Szóval most szépen, apránként frissítem a szekrényem tartalmát.:) Mielőtt azt gondolnátok, hogy agyatlan vásárlásba kezdtem volna mostanában.:D:D:D

13 megjegyzés :

  1. Én se nagyon hordok magassarkút :) Azért majd mindenképpen gyakorolj az esküvő előtt otthon :D Szépnek szépek, de én meghalnék ekkora sarkakon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már a tegnapi vizsgán megkezdtem a gyakorlást.:D reggel fél8ra kellett ott lenni és fél4kor végeztünk.:D lesz még 3 vizsganap, addig bőőőőőőven begyakorlom a tipegést:D

      Törlés
    2. És sok sikert a vizsgákhoz! :)

      Törlés
  2. Nagyon szépségesek, én is pont ma csorgattam a nyálam ilyenekre :]

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Én úgy vagyok a magassarkúval, hogy felveszem egyszer,aztán hónapokig el is felejtem,hogy van. De ez így van rendjén :D

    VálaszTörlés
  4. uhhh... az a catwalk cipő a szerelmem...

    VálaszTörlés
  5. Csinosak! Nekem az első jobban tetszik :-)

    VálaszTörlés
  6. úú de vártam ezt a bejegyzést *-* mindkettő nagyon szép :$ de a második közelebb áll hozzám *-*

    VálaszTörlés
  7. ÓÓÓ, de szépek :) Én magassarkú elvonáson vagyok, mert képtelen vagyok bennük járni, de mindig kell egy :D

    VálaszTörlés
  8. Jobban megnéztem a Catwalk cipellőt.. hát hol a szösszenetben volt ez, amikor fekete magassarkúra vadásztam??? :D
    díjaztalak:http://bellalabeauty.blogspot.com/2012/05/make-up-master-awards.html

    VálaszTörlés
  9. nos a lényeget megragadtam,nagyon tetszik az ágyneműd!! :D

    és persze a cipellők is,az első tökéletes esküvőre :)

    VálaszTörlés