2012. május 20., vasárnap

Aden folyékony rúzs

Egy spirálról már írtam, ami nagyon tetszett, azóta is azt használom elsősorban. Nem véletlen, hogy erről a termékről írok másodikként az Aden-ek közül...:)



Amit írnak róla:
"A folyékony ajakrúzs egy gyors mozdulattal felvihető. Brilliáns fényt, optimális hidratálást, hosszan tartó fedőképességet és dús ajkakat biztosít. Fényűző, fénylő hatást nyújtó termék, amely nem ragad. Új generációs termék a hosszantartó hatásért! Ha fontos, hogy rúzsunk egész nap alkalmazkodjon hozzánk és végig garantálja a tökéletes fedést, akkor tökéletes megoldás ez a termék. Varázslatos színek a legújabb divat trendeknek megfelelően. Vigye fel ajkaira ezt a krémes rúzst, majd átlátszó szájfénnyel tegye még intenzívebbé, csillogóbbá ajkait!"



A csomagolás nem olyan extra, de nekem valamiért tetszik, hogy ilyen szögletes, és látni, hogy milyen vastag a tubus, amiben van a rúzs. Egyébként Ezüst minden felirat és a kupak is, a tubus pedig átlátszó. Minden infót megtalálunk a csomagoláson, összetevőktől a szavatosságig, ami a bontástól számított 18 hónap. Az árnyalatot az alján, csak számmal jelezték, azért elfért volna szerintem a fantázianév is. Az applikátor olyan, mint egy hagyományos szájfényé. Kellő mennyiséget vesz fel, nekem elég egy mártás, hogy az egész számat elfedje. Könnyű vele pontosan dolgozni.



A szín valami eszméletlen. Igazi neonrózsaszín, a Barbie-mnak volt ilyen cipője.:D Az illata fura, nem valami kellemes, kicsit inkább festék, tempera szerű. Íze viszont nincs és a szag is elillan. Azzal azért vitatkoznék a honlap szövegében, hogy fényes és hidratálna.:D Száradás után teljesen matt, és ilyen erős színnél sem hiszem, hogy probléma lenne egy csók után.:D Se nekünk, se a fiúnak. Nagyon jól a helyén marad, lenyalogatni se lehet, a fogakat sem keni össze. Szóval ha valaki eddig félt élénkebb rúzsokat használni azért, mert elkenődne, vagy a fogára mászna, akkor itt a tökéletes, bombabiztos megoldás megoldás. A pigmentáltság szintén remek. Ahogy már fent írtam, egy mártás elég az egész szám elfedéséhez, bár nekem elég kicsi van.:) A tartósság szintén szuper, nálam még az ivás sem tett be neki. Az evéssel már más a helyzet, elég rendesen elkezdett kopni, amit semmiképp sem neveznék diszkrétnek.:D A száj szélén nagyon erősen megmaradt a rúzs, középen pedig semmi. Lemosni egyedül vízálló sminkhez való lemosóval sikerült, de még így is látszik szerintem kicsit a szín.



Összességében ez a remek pigmentáltság és a tartósság tényleg csúcs szuper. Nagyon tetszik ez a matt eredmény is, a kopás az, ami elég csúnya, de egy kevésbé élénk árnyalatnál biztos nem lenne ilyen zavaró.

A terméket az Aden Cosmetics-től kaptam tesztelésre, ami a véleményemet természetesen nem befolyásolja.

10 megjegyzés :

  1. Nekem is meg van ez a termék és imádom, nem lehet vele betelni...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon durván jól néz ki, pedig nem vagyok oda az ilyen neonszínű rúzsokért. :]

    VálaszTörlés
  3. Azt a ki***** ez annyira szép, hogy meghalok érte *.*

    VálaszTörlés
  4. KELL, KELL KELL!!! Nem lehet ezt a shopline-on kívül máshol is megvenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de biztos lehet. felénk ilyen teszkó pénztárok után lévő üzletekben találtam aden termékeket. ahol ilyen mindenfélét kapni. körömnyomda cuccokat meg miss rose termékeket.

      Törlés
    2. Köszi, akkor körül fogok nézni :)

      Törlés
  5. én fodrászkellékesnél is láttam :) 800 Ft.- körül volt *-* most már tuti vennem kell egyet :$ gyönyörű :)

    VálaszTörlés