2012. május 9., szerda

ADEN univerzális szempillaspirál

Nemrég kaptam az Aden-től egy csomagocskát tesztelni a termékeket. Bár eléggé el vagyok maradva, de örültem neki, mert jó többféle márka termékeit kipróbálni, nektek is változatosabb, érdekesebb, meg nekem is.

ADEN Cosmetics Universal 3-in-1 Mascara - 912Ft
www.shopline.hu/adencosmetics


Amit írnak róla:
"Egy különlegesen sokoldalú szempillaspirál, amely egyszerre dúsítja, göndöríti és hosszabbítja a szempillákat. Ápolja és erősíti a szempillákat."

A csomagolás olyan kis helyes és lányos. Ez a szín nálam most nagyon telitalálat.:D Olyan piszkos púderrózsaszín. Egy ideje pedig szeretnék ilyen színű valamit, bár ruhát inkább, nem sminkcucc csomagolást, de azért megtetszett külsőre is na.:) Elég sok infót tartalmaz a külső. Az összetevők, a származási hely és minden egyéb tudnivaló fekete betűkkel került rá, nem matricán. Na de nézzünk bele! A kefe nagyon tetszik, kb. olyan széles, mint a szemem, talán még annál szélesebb is egy ici-picit. Szép vékony, és ennek a középen szűkülő formának köszönhetően nagyon könnyen lehet vele kifesteni a pillákat. Már az első használatnál teljesen beleszerettem. Egyébként is kellemesen kézre áll, lehet, hogy ő lesz az új kedvencem.:D


Az állaga nem olyan nagyon sűrű, kellemesen krémes. A szaga nem túl jó, de sosem vártam a spiráloktól, hogy illatosak legyenek. Az ígéret szerint dúsít, göndörít és hosszabbít is. Hogy egészen őszinte legyek, szerintem valamennyire mindegyiket teljesítette.:D Nekem legalábbis az eredmény teljesen megfelel. Persze lehetett volna egy második réteget is felvinni, de nem szeretek, mert nem tetszik, amikor ilyen teljesen természetellenesek a pilláim, és ordít róluk, hogy vastagon áll rajta a spirál. Ízlés kérdése, nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel a dologgal, nekem visszataszító.:/ Na mindegy, a lényeg, hogy nekem így egy rétegben nagyon tetszik, nem olyan extra, de mégis nagy a különbség. Lemosni sem nehéz, viszont a nap végén is olyan, mint mikor felvittem.


Kicsit jobban megkenegetve:)

Nekem nagyon tetszik eddig ez a spirál. Meg is lepődtem, mert nagyon kevés olyannal találkoztam eddig, amit kifejezetten szerettem, de ezzel nagyon szép természetes az eredmény. Biztos lehetne persze úgy felvinni, hogy ne legyen az, de ezt kifejtettem röviden.:D Szóval csak ajánlani tudom.

A terméket az ADEN Cosmetics-től kaptam tesztelésre, ez természetesen semmiben sem befolyásolja a véleményem.

5 megjegyzés :

  1. Én szeretem ha szép nagyok a pilláim :$ nekem ez így kevés :D

    VálaszTörlés
  2. Ez így nekem is kevés, olyan mintha nem is lenne rajta :S

    VálaszTörlés
  3. nyah, akkor csinálok nektek egy több réteges képet:)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem, tegnapelőtt kezdem el írni bejegyzést róla, csak még nem fejeztem be. Még egy olcsó spirál, ami szerintem nagyon jó, nem csomósodik, szépen szétválaszt, hosszabbít és nem "konyul le" :D

    VálaszTörlés