2012. május 23., szerda

China Glaze lakk

Ő nekem az első.:D Újfent Krisztinek köszönhetem, hogy kipróbálhatok egy olyan márkát és terméket, amilyenem még nincs. Az ilyenek mindig extrán lázba hoznak, gondolom érthető.:)

China Glaze Nail Lacquer with hardeners - 675 Blue Paradise



A külső tetszetős és nagyon minőségi. Tapintható, hogy van benne anyag rendesen, na.:D Az OPI lakkokra emlékeztet, érezhető egyértelműen, nem egy akármilyen lakkocskát tartunk a kezünkben. 14ml lakkot rejt az üveg, ami rengeteg. Tudjátok, szoktam is írni az 5ml-es Essence-eknél is, hogy nálam még egy sem fogyott el. Illetve egy kezdi megadni magát a sok használattól, abból újat kell vennem, de ez csak egy nagy kedvencnél fordul elő nálam. Pedig rengeteget lakkozok, nagyon ritka, hogy nincs a körmömön semmi. Szóval egy ilyen 14ml-es kiszerelés nálam szerintem csak akkor fogyna el, ha teljesen beleszerelmesednék az adott színbe.

Ami külön tetszik a csomagoláson, hogy a kupak tetején domborodik a China Glaze logó, és nem matricán, hanem közvetlenül az üvegre nyomva kerültek fel az információk. Bár pont emiatt hajlamosabb is a kopásra, de szerintem normális tárolásnál mindennek meg lehet őrizni az épségét.:) Az ecsete hengeres, amit kevésbé szeretek, nem is túl nagy, sőt a kupakhoz képest kifejezetten kicsinek is tűnik.



A színe gyönyörű. Fényes csodaszép metálkék. Van már hasonló lakkom, egy világosabb és egy sötétebb azt hiszem, ez sokkal szebb. Olyan igazi kék kék árnyalat. Már az első rétegnél látni, hogy kettő simán elég lesz a tökéletes eredményhez, egynél azért még nem az igazi a fedése. Elég sokáig bírta a körmömön, kb. 5 napig, amin meg is lepődtem, mert az utóbbi időben nagyon gyengék a körmeim, és mindig ilyen extra rövidek emiatt. Bár valószínű, hogy pont azért maradt meg sokáig, mert nem valami hosszúak. Azért meg kellene nézni ezt a tartósság dolgot erősebb körmökön is.:)

1 és 2 réteg


Nem csalódtam, tényleg szupi kis lakknak tűnik, nem hiába látni annyifelé őket.:) Örülök, hogy kipróbálhattam. Köszi!:D

7 megjegyzés :

  1. nekem is nagy csoda volt, amikor először próbáltam china glaze lakkot :) ad valami pluszt hogy cg :D:D
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Ugyan már! :) Nagyon szívesen Zsófi. :)

    VálaszTörlés
  3. Szinte ugyanilyen árnyalatú kék volt életem első lakkja, csak az egy Constance Caroll volt és kb. 1992 környékét írtuk. :))
    Nagyon tetszik, nekem is abszolút Zsófis (már amennyire megismertelek az éteren keresztül)! ;)

    VálaszTörlés