2012. május 10., csütörtök

Essence folyékony tus

Nemrég írtam már Essence tusról, mert ugyan szeretem a TCW tust is, de szerettem volna egy másikat, ezért vettem egy Essence-t, amiről azt hittem, ecsetes, de sajna nem. Bár bevált és nagyon meg is tetszett, de azért mégis kellett egy sima ecsetes folyékony tus.:)

Essence liquid ink eyeliner - kb. 5-600Ft - Rossmann


A csomagolás nagyon kis csöpp, irinyó-pirinyó. 3ml tust tartalmaz, ami nem sok, de nem hiszem, hogy gyorsan elfogyasztom, pláne mivel ott a másik is, meg a sok nyitogatás úgysem tesz neki jót, ráadásul kevesebbet könnyebb elhasználni, nem vész kárba. Szóval végeredményben teljesen jó ez a mennyiség.:D A külső fekete és ezüst színű. Az ecset végre valóban ecset.:D Hosszúsága, vastagsága teljesen optimális, kézre is áll a kupak, könnyű használni és szép vonalat húzni vele. Mivel a vége elég hegyes, finom vonalak hízására is alkalmas, szóval nagyon precízen lehet vele megrajzolni a tusvonalunkat. Persze nem árt a gyakorlás, elvileg a folyékony tussal a legnehezebb.:)



A szaga elég furcsa, kicsit olyan, mint a spiráloké, de persze ezt nem érezni, tehát nem baj. Fekete színű, a képeken viszont elég gyengének tűnik a pigmentáltsága, pedig élőben nincs vele semmi gond szerintem. Nagyon gyorsan megszárad, utána pedig szépen a helyén marad, bár nem túl nehéz ledörzsölni. Szülinapomkor ezt használtam, nagyon-nagyon fujdemelegben indultam el itthonról, és éjjel értem haza, de szuperül bírta az estét. Nem kopott, nem kenődött el, ha ezt kibírta, akkor majdnem bármit.:D Csak ne dörzsöljétek a szemeteket, de szerintem ezt senkinek sem kell mondani.:)



Összességében nekem tetszik ez a tus. Habár a képek csalnak, igazából teljesen szépen fog feketén, könnyű vele dolgozni, és tökéletes vonalat húzni. Jól bírja a gyűrődést, mondjuk a biztonság kedvéért én csak tusvonalnál is mindig használok valamilyen szemhéjpúderalapot. Az ára sem vészes egyáltalán, ahogy az Essence termékeknél már megszokhattuk. Ajánlom bátran mindenkinek.

2 megjegyzés :

  1. A leírtak alapján szimpi :]

    "finom vonalak hízására is alkalmas" akkor nem próbálom ki, nehogy elhízzak tőle :P
    (bocsibocsi, nem lehetett kihagyni :( )

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez is, a vízálló is, és nagyon szeretem őket, bár azt hittem már más a csomagolása. Minden esetre a Lovelynál jobban preferálom a simát, a vízálló pedig levakarhatatlan.

    VálaszTörlés