2012. május 13., vasárnap

Essence golyós szemkörnyékápoló

Újabb sajtótájékoztatós szerzemény. Magamtól kétlem, hogy megvettem volna, de így nagyon örülök a próbalehetőségnek. Kicsit ezzel is úgy vagyok, mint a körömbőrágy eltávolító zselével (azért ez ám a név:D), jó kis cucc, de nem áll meg nélküle az élet.

Essence my Skin cooling eye roll-on - Rossmann


A csomagolása jól néz ki, tetszetős ez a dizájn, a színek pedig csak úgy árasztják a frissességet. Ez pont azért találó, mert ez a kis csoda felfrissíti ugye a szemeket. A tubusban 15ml folyadék található, az árát sajnos nem tudom, de szerintem 1000Ft körül lehet, nem vészes, hasonló termékeket általában drágábban találni. De ez az Essence-nél nagyjából mindenre igaz. A kupakot egy picit nehéz lecsavarni, ezt Krisztinél is olvastam, nálam szintén így van.. De a használattól nekem egy idő után könnyebb, vagy csak annak tűnik. A tubus végén egy kis fém golyó helyezkedik el, ez adagolja a frissítő folyadékot. Mivel fémből van, már ez is hűsíti a szem környékét, meg gondolom a folyadék is hidegebben a kerül emiatt a bőrre.


A termék 100%-ig alkohol és illatanyagmentes. Az állaga nem teljesen folyékony, nekem ici-picit zselésnek tűnik vagy nem is tudom, mihez hasonlítsam. Ha megnyomjuk, jobban elkezd folyni, ami már túl sok, szóval csak óvatosan! Tényleg frissítő érzést nyújt, kellemesen hideg, szóval valamit biztos csinál. Viszont a bizsergető, frissítő érzés ellenére én mégsem vettem észre, hogy különösebben használna. Próbáltam extrém körülmények között is, mikor reggelre bedagadtam a szemeim, akkor a mozgó szemhéjamra is vittem fel belőle, talán valamennyit javított a helyzeten, de nem mondanám látványosnak az eredményt. Az érzés viszont kellemes volt a bedagadt szemnél. Nem tudom, hogy Ti keltetek-e már bedagadt szemekkel (mert pl. sírva aludtatok el), de akkor nem túl kellemes érzés pislogni sem. Na ezen a kellemetlen érzésen valamennyit segített ez a kis szemkörnyékápoló, szóval haszna biztos van, csak nálam pl. simán kialvatlan, táskás szemeknél nem túl látványos az eredmény. Azért használgatom.


Ahogy írtam, ezzel is úgy vagyok mint a körmös zselével, nem feltétlenül van rá szükség, de nem rossz. Én annyira látványos változást nem vettem észre, hogy értelmét tartsam megvenni.:S

3 megjegyzés :

  1. Köszi a tesztet :) jajj nagyon utálok, sírós éjjel után, reggel felkelni:( szegény szemeim úgy égnek olyankor :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. énisfuj:S még akkor is, ha nem sírva alszok el, csak sírtam este. tökrossz.

      Törlés
  2. Szia!
    Díjat kaptál tőlem:
    http://bellalabeauty.blogspot.com/2012/05/make-up-master-awards.html

    VálaszTörlés