2012. május 22., kedd

Essence mattító lapocskák

Bevallom sokáig megfoghatatlan volt, hogy ez miért is olyan hű de fú de csudi jó. Aztán a jó öreg sajtótájékoztató lehetőséget adott rá, hogy ebből is elhozzak és kipróbáljak egyet.:)




Nem egy olyan termék, amit agyon lehetne elemezni.. A csomagolás nekem több szempontból is tetszik. Helyes, pici, elfér szépen egy neszesszerben, a színek is jók együtt, én bírom az ilyen jól kivitelezett apró, hasznos dolgokat. Ez a kihúzható megoldás is teljesen praktikus, kilóg a papír vége és könnyen ki lehet húzni.

A papír nagyon vékony, fényes. Kicsit a sütőpapírra emlékeztet, csak ez elég fényes. Először nem is hittem benne, hogy ez valamit is csinálni fog...:D A tapintása viszont kicsit poros, na szerintem ebben rejlik a titok!:)  Használ egyébként, tényleg felszívja a bőrről az oda nem illő dolgokat. Bár én azért ennél többre számítottam, hogy egészen őszinte legyek. Eddig mindenhol nagyon jókat olvastam róla, szuperül működik satöbbi, de én nem érzem olyan látványosnak az eredményt. Persze a papíron látszik, de az is látszik, ha összetapogatom, úgyhogy vannak kétségeim.


Éreztem, hogy a forgatáson hasznát fogom venni, nem tévedtem.:)


Képért köszönet: Papp Zoltán PZmedia

Végeredményben ez sem egy kötelező termék, simán el lehet nélküle lenni, még nyáron is. Legalább is szerintem. Valamennyit tényleg javít a helyzeten, ha kifényesedne az arcunk, de annyira nem látványos a változás tapasztalataim szerint, hogy mindenképp szükség legyen rá.

3 megjegyzés :

  1. Pontosan ezért nem mertem ebből még soha sem venni...meg tőlem idegen ennek a terméknek a használata.

    VálaszTörlés
  2. Bemutatsz a barátodnak? :D:D Jó lett volna pedig egy csodamattító nyárra.

    VálaszTörlés