2012. május 25., péntek

Essence pattanásgyilkos

Elbűvölő neve van nem?:D Szintén sajtótájékoztatós szerzemény. Magamtól biztos nem vettem volna meg, mert megvannak a módszereim.:D De persze örülök, ha kipróbálhatok valamit.

Essence pure skin SOS spot killer - Rossmann

A csomagolása helyes, kicsi, praktikus. Bár a dobozt igazán nem értem... Miért kell ennyi felesleges hely, mikor ahogy látszik is, maga cuccli csak a jobb oldalon van benne. Az üvegcse 7ml terméket tartalmaz, felbontás után egy évig őrzi meg a szavatosságát. Azért ennyit szerintem elég sokáig el  lehet kenegetni, mire elfogy. Kétfázisú, használat előtt össze kell rázni. Egy sűrűbb, fehér és egy átlátszó, híg részből tevődik össze. Egyébként egészen úgy néz ki, mint egy nagyon vékony üvegű körömlakk, az ecset is teljesen olyannal tűnik. Részben jó ez a kialakítás, mert egyszerű vele kenegetni a pattikat, nem kell összekenni a kezünket, viszont nem túl higiénikus ez a megoldás.



A szaga elég furi, illatnak semmiképp sem nevezném. Bár egy gyilkostól ki várna virágillatot...:D Orrfacsaró, mentolos, alkoholos. Ne szagoljatok nagyon bele! Na de a lényeg, működik-e...!? Én nagyon extrém tesztelésnek vetettem alá. Ügyesen növesztettem magamnak egy állat az államra, és ezzel kenegettem. Elvileg ha este lekenem, másnapra csodát kellene tenni. Bár hangsúlyozom, tényleg nem kis piskóta feladatot adtam neki!:D Igazából a helyzet reggelre csak rosszabb lett. Az eleve nagyon csúnya pattanás másnapra még rondább lett.:S Gondoltam, adok neki még egy(néhány) esélyt, és használtam tovább, de sajna egyáltalán nem tapasztaltam, hogy javulna tőle bármi. Azóta nem volt alkalmam próbálgatni (hálistennek!:D), de nem adom fel, mindenképp ellenőrzöm, hogy kisebb kihívással mit kezd.


Nálam sajna nem muzsikált valami jól, bár tényleg fontos megemlíteni, hogy extrém kihívással állt szemben, de mivel azon is csak rontott, nem tudom azt mondani, hogy próbáljátok ki.

1 megjegyzés :

  1. Nekem az elején bevált, aztán csak jobban begyullasztotta a pattikat. És ráadásul nagyon gyorsan fogy. Alig használtam és nem rég néztem, hogy már csak félig van, pedig azt hittem sose fog elfogyni.

    VálaszTörlés