2012. május 8., kedd

Essence quick dry fedőlakk

Még akkor vettem, amikor nagyon nem találtam BTGN fedőlakkot, és néztem, hogy gyorsan száradó... Biztos jó lesz helyette, ez is Essence. Úgyhogy kipróbáltam.

Essence quick dry topcoat - 5-600Ft - Rossmann



A csomagolása tetszik, elég sok okos Essence lakk van mondjuk pont ilyen üvegcsében. Ezen a felirat ilyen fényes kékkel került a matricára, helyes buborékos mintával. Én szeretem az ilyen apróságokat.:D A kupak kényelmesen kézre áll, semmi extra nincs benne. Az ecset hengeres, és ahogy a képen látni, van egy ilyen kis kunkori szál benne.:D De igazából egyáltalán nem zavart lakkozás közben.


A lakk állaga elég híg, azért is csináltam ezt a képet alul. Sokkal-sokkal folyósabb, mint általában a lakkok, viszont pont emiatt szép vékonyan lehet felvinni. A képességeivel viszont sajnos egyáltalán nem vagyok elégedett. Mivel a legfontosabb, hogy egy gyorsan száradó fedőlakkról beszélünk, erről írok elsősorban. Ha rövid akarok lenni: hát nem szárad valami gyorsan szerintem.:D Jó, a BTGN fedőlakkjához képest nekem még egy lakk se száradt gyorsan. De mondhatnám, hogy nem csak kicsivel tart tovább a száradás, és az átlaghoz képest gyors, de nem így tapasztaltam. Sőt! Ha az a lakk, amire kentem, már viszonylag megszáradt, ettől az is feloldódott, megpuhult, szóval megint vigyáznom kellett a kezeimre.:D Más téren nem tapasztaltam semmi eget rengetőt. Nem tartott tovább a lakkozásom, mint más lakkokkal, nem volt fényesebb sem.


Sajnálom, hogy megvettem, azóta van már BTGN fedőlakkom is, szóval nem használom. Sajna az én tapasztalataim szerint egyáltalán nem szárad gyorsan. Azt sem mondhatom el róla, hogy a száraz lakkra kenve gyorsan száradna, mert úgysem működött. Hábü.:S

8 megjegyzés :

  1. Hmm, ez nagyon érdekes, mert én imádom, már a 2. vagy 3. üveggel fogyasztom, és általában mire a másik kezem befejezem, az előzőn már teljesen száraz, és még a körömnyomdát sem húzta el :O
    Sajnálom, hogy Neked nem vált be :(

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, nekem nagyon bevált. A legrosszabb lakkomat, ami fél napig se tartott elhúzta 3 napra, utána kezdet meg kicsit kopni és nekem baromi gyorsan szárad :D
    Felkenem és már hipp hopp kész a köröm. Az hogy egy kicsit feloldja azt alátudom támasztani ez engem is picit aggaszt, de nem annyira zavaaró. Egyébként én is a napokban akartam tesztes bejegyzést írni rola :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan. Nikóval és CRaPTRaSH-sal ellentétben nekem sem vált be, így inkább a sűrűsödő lakkokat higítottam vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ez egy jó felhasználási mód, köszi a tippet!:D

      Törlés
  4. Én is kipróbáltam már másik pár essence-t, de a BTGN a legjobb :$

    VálaszTörlés
  5. Szia! Díjat kaptál, less be: http://weallwant-love.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés
  6. nekem is megvan de nem igazán a szívem csücske...nem is a száradásával van a baj, hanem azzal, hogy egyszer úgy csináltam francia manikűrt, hogy egy réteg ilyen, fehér a köröm végére és mégegy réteg ebből...másnap pedig nemes egyszerűséggel elvált a körmömtől és simán le lehetett húzni... o.O

    VálaszTörlés
  7. Nekem is megvan, elvagyok vele, de nem a kedvenc lakkom, az biztos. Azt vettem észre,hogy akkor tök jól működi, amikor egy réteg lakkra húzom, két rétegnél már nem igazán. És észrevettem ugyanazt, mint az előttem szóló,hogy egy rétegben le lehet húzni pár nap után. Bár közel sem olyan mértékben, mint a BTGN lakkokat.

    VálaszTörlés