2012. május 7., hétfő

Gerovital Plant NYERTESEK!

Azt hittem, többen fogtok jelentkezni, bár ugye nem egész termékek, hanem minták, de hát kipróbálni valamit azért mégis jó egy minta is, vagyis inkább 10, mert ugye egy nyertes 10 termékmintát kap.:) Nézzük a szerencséseket!






És a lista, hogy értelmet nyerjenek a számok.:)


A címetek a jelentkezésből ugyan megvan, de én szeretném, ha jelentkeznétek a varga88zsofia@gmail.com címen, biztos akarok benne lenni, hogy mindenki tudja, mit töltött ki és várja a nyereményét, meg persze várom majd a visszajelzéseket az érkezésről és én is szeretném veletek tudatni, mikor adtam fel.:) Szóval!

Kérem a nyerteseket, hogy írjanak!
varga88zsofia@gmail.com

Aki nem nyert most, ne szomorkodjon, lesz még játék!

15 megjegyzés :

  1. hmm,érdekes... én is elküldtem a jelentkezést,mégse vagyok ott :( sebaj,a nyerteseknek gratula :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hm:S lehet nem volt jó valamelyik válasz vagy én nem tudom. csak ezt a listát kaptam meg ma a cégtől.:S livinprettynél is megy épp ilyen játék, jelentkezz, hátha.:)

      Törlés
    2. írtam e-mail, hogy miért van ez.:S holnapra szerintem megtudom. sajnálom lányok, pedig:S

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. hát most már kíváncsi vagyok. nehogy a leghűségesebb olvasóim maradjanak ki

      Törlés
  2. nyertem?:D
    biztos, hogy jól néztem?:D
    köszönöm szépen:$

    VálaszTörlés
  3. Én jelentkeztem Livin Prettynél is, de ott azt írta ki, hogy már jelentkeztem evvel a címmel. Szóval kíváncsi leszek, hogy ha itt jelentkeztem, akkor ott is benne leszek-e.

    Gratulálok a nyerteseknek egyébként és köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencséseknek! :)
    Zsófi, szeretnék átadni egy díjat, kérlek, nézz be hozzám. :)
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés
  5. Na Lányok! Írtak vissza a kérdésem, ők elküldték nekem a teljes listát, bármilyen gond esetén pedig hibaüzenet ugrott fel, szóval nem tudják, miért lehet, hogy jelentkeztetek, de mégsem vagytok a listámban.:S

    VálaszTörlés
  6. Hurráhurrá,köszönöm szépen :)))

    VálaszTörlés
  7. Pedig nagyon közel voltam!! :( Gratula a nyerteseknek azért!!

    VálaszTörlés
  8. írtam mailt, de nemtudom megkaptad e:D

    VálaszTörlés
  9. Én is írtam pár napja, remélem megkaptad. :)

    VálaszTörlés