2012. május 5., szombat

Glitter Gal lakk

Volt szerencsém kapni egy ilyen csodás lakkot. Már a honlap képei alapján folyattam a nyálam, hogy jaj de jó lesz, végre egy ilyen igazi csodát a magaménak tudhatok.:D Tudjátok, hogy imádok minden olyan dolgot, ami más színnel fénylik, mint amilyen az eredeti színe. Úgyhogy ez nekem igazi eyecandy.:D

Glitter Gal - Light As A Feather - 3965Ft
http://koromlakkom.com/ 




Nézzük először a külsőt, mint általában. Az üvegcse 9ml lakkot tartalmaz, nem nagy mennyiség, bár én mindig mondom az 5ml-es Essence colour&go lakkokra is, hogy nekem aztán untig elég, és van néhány, amit szerintem soha nem fogok elfogyasztani. Ha így nézem, simán elég ez a 9ml is, bár ez a lakk aaaaannyira jól néz ki.:D Az tetszik, hogy az infókat az alján lévő matricán találjuk, és nem az oldala van teleragasztgatva, így gyönyörködhetünk a lakkban. Mellesleg elájultam, mikor megnéztem napon először.:D Az ecsete egész pici, és hengeres, ennek annyira nem örülök, a lapos ecsetekkel sokkal könnyebb festegetni.



A lakk színe elvileg fehér talán, de inkább szürkének mondanám.:D És akkor itt jöhet az a rész, hogy úúúúristen, hát milyen szép a napon!!!:D Ez a felső kép mutatja talán legjobban, hogy milyen. Szivárvány, találunk benne pirosat, sárgát, zöldet, kékek, lilát, rózsaszínt, narancsot, azaz mindent.:D Eszméletlen. Ezt én imádom. Bár, ami nem túl jó, hogy ez a körmöm annyira nem jön át, mint az üvegnél, de ez így van más holo lakkoknál is sajnos, de napfényben tényleg  csodás még körmön is. Nehezen tudtam csak lefényképezni,  csináltam egy rakás képet, még egy rövid videót is, de az sem adja vissza.:D

A fedettsége nem a legjobb, a képeken két rétegben látjátok a körmömön, amire később kentem egy harmadikat is, de azért elég az a kettő szerintem. Szerencsére gyorsan is szárad, szóval nem kell olyan rettentően sokat várni ennyi rétegnél sem. Én ezt még az Essence BTGN fedőlakkjával is meggyorsítottam. Vasárnap kentem fel, és szerdára kezdett el lepattogni alap és fedőlakkal 3 rétegben. Nem kíméltem.:)

1 és 2 réteg



Összességében szerintem csodaszép ez a lakk, és ez mondjuk messze a legjobb tulajdonsága, bár a többivel sincs semmi gond, a száradási idő is elég gyors, elégedett vagyok ezzel a termékkel. Mondjuk az árát én kicsit sokallom, gondolom ezzel mások is így lesznek, de hát az vitathatatlan, hogy tényleg marha jól néz ki.

A terméket tesztelésre kaptam a koromlakkom.com-tól, ami természetesen semmiben sem befolyásolja a véleményemet és a leírtakat.

6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a szín is, drága, ez nem vitás, de szerintem egyet mindenképp érdemes venni, mert tuti nem bánja meg senki, nem kidobott pénz :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem baromi szép *-*

    VálaszTörlés
  3. (Sóhaj)
    tényleg nagyon szép! :-)

    VálaszTörlés
  4. szép :) díjat kapsz tőlem: http://picimosoly.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Egy díjat kaptál tőlem :)
    http://adriennenails.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html
    Puszi: Adri

    VálaszTörlés