2012. május 12., szombat

Helyzetjelentés - Suli és RedBull

Drága Olvasóim!

Csak egy facebook kiírásban szerettem volna gyorsan megírni a mondanivalómat, de egy picit több mindent gondoltam bele, úgyhogy végül is egy post is készül belőle, így talán mindenkihez elér.

A legfontosabb, hogy most szépen elpakoltam minden kacatot a szobámban, hogy még véletlenül se legyenek szem előtt a tesztelni valók vagy bármi más.:) Na jó, nem ez a legfontosabb!:D:D Aki olvasta a "Rólam" részt, az tudja, hogy én a kommunikáció és médiatudomány szakon tanultam, és az újságíró diploma megszerzése után elkezdtem egy kétéves OKJ-s web-programozó képzést. Nos, ennek most jött el a vége, már csak a vizsgáim vannak hátra, amiktől egy csöppet be vagyok tojva, mert a vizsgamodulokat elnézve egyre jobban kerekedett ki a szemem, hogy na ezt mi tökre soha nem tanultuk...:D Na mindegy, picit tartok az egésztől.

Azért figyelitek, hogy RedBull van a képen...:D

Másfelől pedig az elmúlt félévben annyira ráhangolódtam már a munkára, hogy ez most egy kínszenvedés.:D Az utolsó félévünk a gyakorlatról szólt, amit én már szeptemberben elkezdtem, ennek köszönhetően egy ideje dolgozom is, szóval most vissza kell rázódni, csak elég nehéz a jó idő és a szupi programlehetőségek mellett még a tanulásra koncentrálni egy hónapig. Főleg, hogy akad néhány tárgy, amiből esélytelennek látom a sikert.:D Egyébként nekem is fura ez, nem igazán izgulóm szét magam, de én én vagyok, én stréber vagyok, meg kell lennie mindennek.:D Jó, amúgy annyira nem vagyok stréber...:) Csak frusztráló egy kicsit, hogy ezt a sulit és most a vizsgákat próbálják olyan komolynak és keménynek beállítani, amilyen még az államvizsga sem volt, ez azért elég vicces.

Na de a sok rizsa után, ami Nektek végül is az egészben a lényeg, hogy szerdán lesz az első vizsgám, írásbeli, úgyhogy most megpróbálok tanulni tanulni taaanulniiii. Hát nehéz na...:D Inkább már csak dolgoznék, és azon kívül mennék, amerre látok.:D Azért 24 éves koromra csak megértem, hogy már nem akarok tanulni.:D:D:D Pedig hiszek az élethosszig tartó tanulásban, csak most már az iskolapadot félreteszem inkább.

Na de a vizsgák...
május 16. - írásbeli
május 22. - gyakorlati
május 29. - gyakorlati
június 8. - szóbeli és védés

Csak tartanánk már a szóbelinél...:D Szorítsatok értem légyszi!

Másik dolog pedig, nem biztos, hogy facebookon mindenki látta, úgyhogy itt is megosztom, elkészült és végre zöld utat is kapott a RedBull reklám! Ebbe a bejegyzésbe tökéletesen illik is! Fogadjátok szeretettel! A sminkelésre volt 2 percem, sietnünk kellett, örülök, hogy nem látni jobban, mert biztos szörnyű...:D


És egy harmadik dolog. Már nagyon rég szeretnélek Titeket meglepni valami jó kis nyereménnyel, nem mondom, hogy nyereményjáték, mert tartani akarom magam a régi szokásomhoz, és csak azok között sorsolni, akik már feliratkoztak. Az utóbbi időben viszont inkább a szakdogával, sulival foglalkoztam, meg persze munka, és nem utolsó sorban a blog. Mert a blog nem állhat meg!:) És ehhez igyekszem is tartani magam. Jah igen, a szakdogám. Még nem töltöttem fel sehova, facebookon mutattam a kezdőlap képét, most megmutatom itt is.


Bár ez így nem olyan jó, mert pl. van ez-az, ami változik, ha ráviszitek az egeret, plusz a fejléc is flash, szóval izeg mozog, eltűnnek és feltűnnek a képek, bejön-kimegy a szöveg.:) Meg a belépés után plusz menüpontok jelennek meg, és változik az oldal. Na de mindegy, mindenképp fel akarom tölteni kipróbálásra. A konzulensem 5-öst adott rá, az opponensi értékelésről még nem tudok semmit.

Azt hiszem a lényeget elmondtam. Igyekszem a blogot rendesen csinálni ebben az időszakban is, de ne lepődjetek meg, ha kimaradnak napok mostanában. Bár tényleg nagyon nyűglődök most, hogy rávegyem magam a tanulásra... Két évig rendesen csináltam, mint mindig, de ez most...:D Elképesztő, nem vagyok eléggé betojva. Szeretném, ha minden meglenne, de életemben először érzem úgy, hogy ha nem sikerül valami, nem érdekel.... Na mindegy.:D

23 megjegyzés :

  1. Kitartás! Szorítunk!
    A reklám nagyon jópofa :-)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a reklám, államvizsga rulez. :D

    VálaszTörlés
  3. meg szabad kérdezni, hogy mennyibe került ez a képzés? meg hogy miket tanultatok? éééés hogy érzed, el fogsz tudni ezzel valahol helyezkedni? mert barátnőm elvégzett egy egyetemet, de sajnos menet közben jött rá, hogy az adott szak igazából nem is érdekli, és olyan helyre kellett volna menni, ahol jobban kiélheti a kreativitását. viszont az államilag finanszírozott félévek "elpazarlása" miatt nem tud már sehova elmenni, csak ha félévente kemény százezreket fizet legalább 2-3 éven keresztül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze:) ez egy alapítványi iskola, van egyébként pesten is meg még pár helyen az országban, lia alapítványi iskola, a pontos nevet sose tudom. amikor én kezdtem, az alapítványnak kellett 10.000Ft-ot utalni, most 20at kell, és ezen kívül, ha az ember nem bukik vagy ilyesmi, más költség nincs.

      én már elhelyezkedtem, de nem csak ennek a képzésnek köszönhetően, amit ez adott, nagyon kevés, rengeteg önszorgalom kell mellette. én azért vagyok jó helyzetben, mert a kommunikáció szak kiegészítve ezzel a webes dologgal, nagyon kapós, emiatt is sikerült megtapadnom a gyakorlati helyemen. és ha nem maradnék itt, lenne hova mennem.

      szóval az elhelyezkedés nem ennek a sulinak köszönhető, mindenbe belekóstoltunk, de hogy valaki ezzel menjen is valamire, marha sokat kell magától is tanulnia.

      én amúgy ajánlom neki bátran, hogy menjen tovább, nekem is csak előnyömre vált.

      Törlés
    2. Vicces, barátom is a liába jár, csak ő szoftverüzemeltetőre, ami 1 éves. Mondjuk ő abszolút lesz.rja az egészet, csak azért ment oda, h csináljon valamit, amíg elkezdi az egyetemet (mérnök-informatikus) :/

      Törlés
    3. És a videó tleg nagyon jó lett :D :D
      Amúgy azt hol látod, hogy ki mikor iratkozott fel? Azzal kapcsolatban kérdezem, amit a nyereményjátékokról írtál.

      Törlés
  4. Az a reklám valami észbontó lett Zsófi! Úristen. Remélem mi is így megyünk államvizsgázni :D:D
    Sok sikert minden vizsgádhoz!

    VálaszTörlés
  5. A videó nagyon nagy lett, tök ötletes szerintem :]
    Kitartás, és drukkdrukk :]

    VálaszTörlés
  6. A videó annyira jó lett, minden szereplőt imádok benne :) Sok sikert a vizsgáidhoz! Egyébként most jól elgondolkoztam a posztod hatására én is hogy a diploma után nem lenne hülyeség belekezdeni egy ilyesmi OKJ-s képzésbe :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajráhajrá!:) szerintem több lábon kell megállni. csak hasznára válik az embernek, bár ahogy látjátok, marhára nem bírok tanulni......:D:D

      Törlés
  7. nagyon ügyes leszel ;)

    ja és a videó csudijóó :)))

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó ez a videó:)
    én is kommunikáció és médiatudomány szakra szeretnék majd menni az ELTE-re, jövőre fogok érettségizni. megkérdezhetem, hogy te hogy jutottál be? (hány nyelvvizsga, emelt érettségi, stb.) egyre jobban félek, de nagyon szeretnék bejutni. köszi szépen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát én nem voltam olyan csúcs szuper tanuló, kb 4-es körüli volt az átlagom, érettségi átlag is kb 4, volt egy német középfokú nyelvvizsgám, amivel akkor ki lehetett váltani a német érettségit emelt szintű 100%-os 5-re. ezekkel a paraméterekkel az akkori max 144 pontól volt nekem 134, a szakra pedig 130-132 volt a ponthatár.

      amúgy annyira nem ajánlom ezt a szakot. akkor mész vele valamire, ha nagyon-nagyon kitartó vagy, és már suli közben mész mindenféle helyre lelkesen láb alatt lenni. de még akkor sem tuti, hogy lesz munkád, ha lesz, nem biztos, hogy megélsz belőle.

      Törlés
  9. imádom ezt a reklámot. :D nagyon jóóó mikor előugrotok a redbullal, :)

    VálaszTörlés
  10. Tök jó a reklám:) Szép a mosolyod, vakít a fogad,jól nézel ki ;) A sminked is jó, ne aggódj!

    VálaszTörlés
  11. Hajrá hajrá hajrááá :)
    A videó meg: :DDD nagyon jó lett

    VálaszTörlés
  12. de jó kis reklám lett! :))

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó ez a reklám :D a vizsgákhoz meg egy kalappal :)

    VálaszTörlés
  14. Fúúú, megértelek. Én egy éve dolgozom suli mellett minden nap, bár nem 8 órát, most az utolsó félévben pedig megírtam a szakdogám, csináltam jogosítványt, felkészültem nyelvvizsgára és megtanultam anutocadben alap szinten rajzolni, plusz ugye a meló, szóval az volt a fénypontja a napjaimnak, amikor ülhettem egy 10 percet és bámulhattam magam elé, mert amúgy állandóan mentem valahova... bár nem bánom, mert egy év gyakorlattal indulok neki a nagyvilágnak (ha nem vesznek fel ide, ahol most vagyok), de azért kemény volt :D
    Kitartást neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor te is ilyen "szereted, ha van mit csinálni" ember vagy, mint én:) köszi! és hajrá Neked is mindenhez!

      Törlés