2012. május 24., csütörtök

KreatívKedd - Tim Burton (pótlás)

Sajnos legutóbb a nagy sulira és vizsgákra való koncentrálás miatt nem nagyon volt ötletem és időm megcsinálni a Kreatív Keddet, de nincs az a pénz, hogy kihagyjam, szóval most pótolom. Szerettem volna valami jót csinálni, hát nem sikerült.:D Azért megmutatom. Közben eszembe jutott, hogy az első KK is Tim Burton, mert ott az Alice Csodaországban volt a téma, és a macskát festettem magamra, félig holdként, akit érdekel:

Hátttthhh... Az ötlet ilyen sötét szemes babás nem is tudom milyen külső lett volna, egy kis tébollyal... Nem jött össze.







8 megjegyzés :

  1. szerintem összejött. :) az a lámpás kép nagyon jó :) tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Az alsó szempillád olyan mintha műszempilla lenne :O Nekem tetszik a smink úgy ahogy van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezért nem festem ki sose:D túl hosszúak:D

      Törlés
  3. Bakker hirtelen megijedtem, hogy miiiii???ma KK ?XD :D Tökjólett *-*

    VálaszTörlés
  4. Nem jött össze?? :O Deee! Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Hallod, mindig úgy készülök, hogy jajj nem lesz olyan jó, mert azt írod, és mindig leesik az állam, hogy ez a Zsófi tiszta hülye, kurvajó lett... :D
    Kicsit több önbizalmat Csajszi! ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. élőben mindig jobbnak látom, képeknél meg basszus de nem jó:S meg ez nem elég Tim Burton szerintem...:S

      Törlés