2012. május 15., kedd

KreatívKedd - Tim Burton

Eheti témánknak Tim Burton filmjeit választottuk. Biztos közületek is rengetegen szeretik.:)


Sajnos viszont most először ki kell maradnom a mókából.:( Összecsaphattam volna gyorsan valamit, de nem akartam, főleg nem ebben a témában, mert imádom Tim Burton filmjeit... Nem akarok magyarázkodni, a korábbi helyzetjelentős postban leírtam szerintem mindent. Az utóbbi időben a suli meg a munka áll az első helyen, mellett meg igyekszem írni a blogot, de most a tanulásra koncentrálok és az OKJ-s vizsgákra, szóval nem nagyon agyaltam, hogy milyen sminket csináljak. Mindenképp pótolni szeretném az elmaradásom minél előbb, a holnapi írásbeli vizsgától tartok a legjobban, úgyhogy most muszáj ezzel foglalkoznom amennyire tudok, ne haragudjatok!

Cserébe hoztam nektek pár képet néhány kedvencemből, kivéve az Éjsötét árnyék, mert még nem láttam sajna, de szeretném megnézni.:) Jah, és persze a többiek munkáját mindenképp nézzétek meg, linkek a bejegyzés végén!








6 megjegyzés :

  1. Én is nagyon várom a művedet :)))

    VálaszTörlés
  2. Imádom mindet, és sajnálom, hogy pont a Tiédet nem láthatom, de megértem, és sok sikert, és ha levizsgáztál, irány a mozi lazítani, mert iszonyat jó az Éjsötét Árnyék!! :]

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a vizsgákhoz, és kíváncsian várjuk a te kreációd :)

    VálaszTörlés
  4. Várom a pótlást ! És hajrá! :) Sajnos én összecsaptam :(

    VálaszTörlés