2012. május 2., szerda

Szülinapi vásárlás és ruhacsere

A szülinapom napja, azaz hétfő azzal indult, hogy anyuval elmentünk kicsit vásárolni.:) Jó napot szerettem volna, egy lánynak meg hát azért egy kiadós vásárlás elég jó dolog nem??:D Lássuk, miket sikerült szerezni.:)


farmer - Tally Weijl - 7395Ft

póló - Tally Weijl - 2995Ft

rövidnadrág - H&M - 3990Ft

pólók - H&M - 2490Ft (együtt)

trikó - H&M - 1790Ft

trikó - Mango - 3295Ft
(anyukámtól kaptam, nagyon odavagyok érte:D)

csatok - Claire's - 1590Ft
nyaklánc - Claire's - 1890Ft

nyelvpiercing golyók:D - Győr Árkád Apacs - 1000Ft

És amit ígértem, a Cosmo ruhacserés szerzemények...:) A póló szerintem cuki, meg a szoknya is egyébként.:) Bár örülök, hogy nem vittem több cuccot, nem tudtam volna mit hazahozni, ezektől sem dobom el az agyam, de hát... Azt hiszem kárpótoltam magam hétfőn, már ideje volt venni pár ruhát, és még kellene is.



11 megjegyzés :

  1. Mind tetszik, a cicás trikó a legédibb :]
    ágynemű... <3

    VálaszTörlés
  2. jahaaj, ez a biciklis póló! <3 szólj, ha szeretnéd továbbcserélni. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjjj az a nyaklánc.... a medál egy olyan kis tükör? :) hát az valami nagyon édes....

      Törlés
    2. És a medál tényleg tükör? vagy csak olyan fényes lap? :) látod benne Magad? :) és a lánc hány cm hosszú? bocs, hogy ilyen sokat kérdezek, de már ezzel a nyaklánccal álmodtam.... és álmomban láttam benne magamat :) (fel tudtam emelni, nem tudom élőben lenne-e olyan hosszú a lánc, hogy felemelve az arcomig érne? és a kis tükör van-e olyan nagy, hogy látnám benne magam.... :) )

      Törlés
    3. nyugodtan, ezért van a blog meg a kommentelés:D rendes tükör van benne, szülinapomon egész este a tiarám nézegettem benne:D:D a lánc hossza olyan 40cm félbehajtva, szóval elég jól leér a has felső részéig kb. ennél jobban nem tudom megfogalmazni:D

      Törlés
    4. Nagyon jól elmagyaráztad, így már el tudom képzelni, kösziiiii :) nagyon jó lehet..... ja és boldog szülinapot így utólag.... :)

      Törlés
  3. Nekem a H&M-es dolgok tetszenek a legjobban:)

    VálaszTörlés
  4. A cicás trikó.... egyem meg *-*

    VálaszTörlés