2012. június 5., kedd

2. Oasap táska UPDATE

Ahogy jeleztem facebook-on, nem sokáig bírta eredeti állapotában az Oasap táska. Az első alkalommal kioldódott az egyik oldalsó masni, ami nem baj, mert valahogy megkötöttem, de folyamatosan kibomlott mindegyik.


A leglátványosabb baj, hogy hiába tűnt erősek az anyag, a második napon puff leszakadt a vállpánt, pedig főleg kézben vittem, és nem voltak benne nehéz dolgok sem. Mit ne mondjak, nagyon mérges voltam.:D Ezután egy táskáról sem fogok addig írni, amíg túl nem esett 3 nap használaton. Kettőből kettő néhány alkalom után puff, azért ez elég szomorú, ennyire silány.:S


Ez egy kisebb gond, de azért megmutatom. Talán a farmerom fogta meg, amit nem is igazán értek, mert eddig semmivel, se táskával, se ruhadarabbal nem történt ez.:S Ezen a képen látszik az is, hogy ezeken a varrt széleken ilyen ragasztócsík van, az kékült be legjobban. Na, ilyen ragasztócsík a masnikon is volt végig, meg ezeken az elől lévő csíkokon is. Nagyon csúnyán nézett ki, hogy összefogta a kékség, plusz ezek a ragasztások elkezdtek lejönni. A masniknál össze-vissza lógtak a darabok, le is szedegettem őket. A táska mindkét felén ugyanez volt, azt is leszedegettem. Az alsó képhez még sikerült találnom egy ilyen részt, itt is lógott...


Továbbra is táskákat akarok inkább rendelni, de azt hiszem lemondok a vállpántos darabokról.:D

11 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. áhá.. ingyen volt, nem ér annyi hercehurcát

      Törlés
  2. Sajna az elszíneződés minden világos táskával megeshet. Én samponos szivaccsal szoktam ledörzsölni, próbáld ki, hátha. Bár a ragasztás az nehéz dió.

    VálaszTörlés
  3. Az enyém is pontosan 2.nap után,és ugyan ott szakadt(jobban mondva szakadt le) el mint Neked!:S Szerencsére a varrónő már megoldotta a problémát,de most meg a rövid pántjánál enged el a varrás:S

    VálaszTörlés
  4. Megragadom a poszt lényegét - nagyon szép a lakkod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezen olyan jót nevettem:D:D:D ő az:
      http://hard--candy.blogspot.hu/2012/04/catrice-lakk-meet-me-at-coral-island.html

      Törlés
  5. az én fehér táskámat... minden befogta XD

    VálaszTörlés
  6. Hát ennél még a sarki kínaiban is strapabíróbb táskákat dobálnak utánad ezeröccázé' :D Egyébként nekem is nagyon tetszik ez a körömlakk, azt hiszem eljutottam odáig, hogy nekem is kell egy ilyen! :D Már régóta szemezgetek vele :)

    VálaszTörlés
  7. hát nekem van olyan farmerom ami a lábamat és a kezemet is befogja xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is:D h&m-es.. de ami ennél volt rajtam, az nem olyan:/

      Törlés