2012. június 15., péntek

Catrice ajakfilc

Egyedül NYC ajakfilcem van eddig ezen kívül, abból két árnyalat. Ezért is szereztem egyet kipróbálásra még a sajtótájékoztatón. Le fogok szokni róla, hogy ezt leírjam... Már én unom.:D Szóval kíváncsi vagyok más márkák ajakfilceire is, mennyi különbség lehet közöttük.

Catrice Colour Infusion longlasting lipstain - 030 Meet Mrs Rosevelt - Rossmann



A csomagolás teljesen barátságos, nagy része matt, ami megelőzi az ujjlenyomatgyűjtést, plusz utal arra is, hogy az eredmény sem fényes a szájon, bár ez a választás ilyen szempontból nem tudom, mennyire szándékos.:D A kupak nagyon jól zár, kattanást hallani levételnél és visszarakáskor is. A hegy egy külön kis burokba megy bele, ez mondjuk nem előzi meg sajnos az összekenését, nem tudom, mennyi funkciója lehet. A felvitel egy filctollakhoz hasonló heggyel történik itt is. Mondjuk ha belegondolunk, ennél higiénia mentesebb megoldás nem is lehetne, ennél gondolkodom el szerintem először ezen a részén. Rúzsokat is felvihetjük ecsettel, szájfényt is kitehetünk a kézfejünkre, és onnan ecsettel a szájra, itt viszont ilyen lehetőség nincs.


Az illata édeskés, engem a gyerekkoromban használt gyümölcsös fogkrémekre emlékeztet, kellemes. Azokat a fogkrémeket én régen megettem.:D Az állaga, ha lehet ilyenről beszélni, elég folyós. Látni a szájon, ahogy kenjük. Ez olyan szempontból lehet előnyös, hogy én például az ajakfilcek felvitelekor, közben mindig összepréselgetem az ajkaim, mert így egyenletesebb lesz a fedés, nem lesznek foltok. Úgyhogy piros pont, bár a NYC ajakfilcek is hasonlóak voltak, ennél viszont folyékonyabbnak látom a festéket. Plusz a NYC-nél azt vettem észre, hogy a kis filcrostok is rátapadnak a festékkel a szájra, itt szerencsére nincs ilyen. Egy húzásra nem túl erős a fedése, viszont szépen lehet építeni a színt az igényelt erősségig. Tartósságot gondolom nem kell említeni, elég sokáig bírja, csak belülről kezd el kopni, ami nem olyan szép.



Szuper, nekem jobban bejött eddig, mint a NYC ajakfilcek. Abszolút csókálló, úgyhogy akinek van kivel puszilkodni, azoknak meleg szívvel ajánlom.;) Tartós, egyenletes fed, és elég sok színben kapható.

10 megjegyzés :

  1. De jo neked, hogy tartos. Nekem sajnos csoppet sem az :( Bar ettol fuggetlenul szeretem! Ha gondolod, olvasd el a tesztem:
    www.addsomeglitter.blogspot.com/2012/06/teszt-catrice-color-infusion-ajakfilc.html

    VálaszTörlés
  2. Egész jól hangzik, a színe meg eléggé bejön a szádon! :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, ha találok valahol, beszerzem :-)

    VálaszTörlés
  4. szia
    a NYC-os ajakfilcről csináltál bejegyzést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, aham:)
      http://hard--candy.blogspot.hu/2011/08/nyc-ajakfilc-smooch-proof.html
      http://hard--candy.blogspot.hu/2011/06/nyc-smooch-proof-lipstain-vagyis.html

      Törlés
  5. én mindig lenyalom a számról, olyan édes íze van, hogy sosem bírom ki.:D ja meg nekem nagyon egyenetlenül fed.:/

    VálaszTörlés
  6. a nyc-os nekem annyira nem vált be, de megvan a 2 essence you rock filc,és azok szuperek:D
    lehet ezt is ki kéne próbálni:)

    VálaszTörlés
  7. nekem is ugyanez van meg és szintúgy nagyon szeretem,bármikor bevethető :)

    VálaszTörlés