2012. június 30., szombat

Catrice rúzs - Corallicious Pink

Ezek a Catrice rúzsok olyan kis szuperek. Ahhoz képest, hogy egyáltalán nem egy horror az áruk, olyan jó minőségűek már ránézésre is. Elég sokat össze tudnék vásárolni belőlük. De persze nem fogok, mert mi a rossebbnek, így is el vagyok látva már kellően azt hiszem.:)

Catrice Ultimate Shine - 080 Corallicious Pink - Rossmann - 1190Ft



A csomagolást itt is csak dicsérni tudom, nagyon minőségi, kicsit nehezebb, nem spórolták belőle az anyagot, na.:D Szép fényes bevonat, ami imádja az ujjlenyomatokat gyűjteni, szóval én folyton törölgetem, hogy szép is maradjon.:) Csúnya matrica van rajta, amit az esetek többségében valamilyen segítség nélkül nehéz nyom nélkül eltávolítani. Az alján találjuk az árnyalat fantázianevét olyan színű matricán, ami enyhén hasonlít a rúzséra. Csak enyhén... A legtöbbnek nem sok köze van hozzá, ahogy néztem, csak ilyen nagyon kb. hasonlít.:) Egyébként szerintem nagyon jópofa és találó neveket kaptak a rúzsok árnyalatai. A kupak jól záródik, abszolút "táskába dobás biztos". A rúzst magát pedig teljesen vissza tudjuk csavarni, úgyhogy a kupak levételénél és visszarakásánál egyáltalán nem sérül.


Illata nem nagyon van, egészen közelről szimatolva érezni valami minimálisat. Az állaga nagyon krémes, mint a többi rúzsnál, én emiatt úgy szoktam érezni, hogy szeret elmászkálni, de azért kordában tartható.:) A színe fényes, narancsos, nem igazán érzem a magaménak, főleg a fényesség miatt. Mondjuk, ahogy a képen látszik, természetes fénynél annyira nem tűnik fényesnek, napon és vakuval viszont igen. Egész szépen oszlik el az ajkakon, a fényesség pedig pár órán át jól megmarad a szájon. Persze az ivás evés azért kényes téma.



Ugyanúgy tudom ajánlani, mint bármelyik Catrice rúzst, mert szerintem nagyon szuperek, rengeteg színben kapni őket, ráadásul reális áron.Bár ez a szín annyira nem nyerte el a tetszésemet, de inkább csak magamon nem.:)

5 megjegyzés :

  1. Már pont elkezdtem gondolkodni, hogy ez most korall vagy pink. :D Nagyon jó! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. hú ez nagyon én színű :) ilyet kellett volna vennem a shy flamingo helyett, azt kicsit megbántam (egyelőre nem tetszik túlságosan felkenve, pedig a kezemen gyönyör volt)

    VálaszTörlés
  3. még nincs catrice rúzsom, vhogy sosem olyan választottam. de ez, ez nagyon tetszik! meggondolandó...*-*

    VálaszTörlés