2012. június 27., szerda

Eredményhirdetés - Oh So Special

Bár kétlem, hogy bárki elolvasná a bevezető szöveget. Inkább csak bekukkant, megnézi, hogy ő e a szerencsés, és elhagyja az ablakot.:D De azért írok pár sort. Eszméletlenül sokan jelentkeztetek. Sejtettem, hogy ennek a palettának nagy sikere lesz. Én is imádom, és tényleg egyszerűen csodás darab. Bár ennek a doboza nem olyan, mint az enyémnek volt, mikor még limitált darabként rendeltem meg anno. Na jó, nem dumálok... :D


A sorsolást, csak mint blogokon szinte mindig, a random.org segítségével végzem. Közjegyzőm nincs, ilyen komoly dolgokhoz még nem nőtt fel a blog.:) És dobpergés..... A szerencsés, aki az Oh So Special paletta nyertese és boldog tulajdonosa lehet nem más miiiiiiiiiiiiint:



Szívből gratulálok!:)

Írok Neked egy emailt, bár tudom, hogy mindig olvasol, és biztos előbb fogod látni a bejegyzést, mint az emailt, de azért biztos, ami biztos!:) Örülök egyébként, hogy olyan embert szeretett a sors, akiről biztosan tudom, hogy mindig olvas, és rendszeresen kommentel az oldalon. Jó helyen lesz nála a paletta!:)

Statisztikákról annyit, hogy összesen 259 jelentkezés érkezett, miután kitöröltem belőle a duplázottakat. Voltak páran, akiknél láttam, hogy csak szimplán véletlenül kétszer nyomhattak a Küldés gombra, de jó néhányan viszont többször jelentkeztek, amiért nagyon haragszom, és ezután, ha játék lesz, őket szó nélkül kiejtem. Inkább kérdezzetek meg, ha nem vagytok benne biztosak, hogy jelentkeztetek már. A 259 jelentkező 704 esélyt hozott össze. Nem semmi, pedig nem bonyolítottam túl a dolgot szerintem.:D A régi olvasók alapból kaptak egy plusz esélyt, de lehetett szerezni egyet a facebook oldalra való feliratkozással, illetve a játék megosztásával is. Azoknak, akik szépen és tisztán jelentkeztek, köszönöm a korrekt részvételt, és külön köszönöm a rengeteg kedves üzenetet, amit írtatok a jelentkezés mellé. A tanácsokat pedig igyekszem megfogadni, a kívánságoknak eleget tenni.:)

Hamarosan újabb játék egy kis apró csecsebecséért a facebookon!:)

20 megjegyzés :

  1. Juhúúúú!! Na MOST nevezhet bárki Mákosnak, Mázlisnak, bárminek aminek csak akar :D
    Még egy mocskos szemétláda is belefér egy ilyen örömért! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok, és alig várom róla a tesztedet, kíváncsi vagyok, Te is annyira odaleszel-e érte, mint én. :-)

      Törlés
    2. Remélem a lottó ötöst is te nyerted, amilyen mákos vagy, nem lepne meg :D

      Törlés
    3. Á, a lottón semmit nem nyertem, de még csak a közelében sem voltam egy számnak se :( :D

      Törlés
    4. Gratulálok :)
      És elolvastam a bevezető szöveget is :D

      Törlés
  2. gratulálok! :) -és picit :(

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!
    Ha legközelebb játszol egy játékon, szerintem másnak már felesleges lesz jelentkeznie :-)
    Használd egészséggel :-D

    VálaszTörlés
  4. Egy mocskos kis........... nyerőgép vagy! :D Bár csak a blogod alapján ismerlek, de azt hiszem tutira jó helyre került a nyeremény :) Grat!

    VálaszTörlés
  5. Gratula Klau! Most már tényleg kezdj el lottózni :D

    VálaszTörlés
  6. Én elolvastam a bevezetőt is. :P Általában elszoktam. :D
    A következő hasonló játékhoz ajánlom figyelmedbe a Rafflacopter.com-ot. Egyszerű, és kiszűri a duplázásokat, én eddig játékosként azért szerettem, mert mindig láttam, hogy melyik játékra jelentkeztem már, milyen plusz esélyeknek tettem eleget stb. Most meg játék szervezőként is nagyon bevált (vagy legalábbis beválni látszik^^), mert könnyen nyomon tudom követni és az esetleges "bliccelt" esélyeket törölni. :)
    Amúgy gratulálok a szerencsésnek is! Én is várom már a tesztet az új tulajdonostól is. :)

    VálaszTörlés