2012. június 28., csütörtök

Essence multi dimension lakk - korall

Ez a lakk a DM zsákbamacska csomagomban volt. Meg is feledkeztem mindenről, mert szépen visszacsomagoltam és kint állt a polcon. De most kipróbáltam végre. Sajnos... :D Egyébként a színe szinte teljesen megegyezik az Essence colour&go c'est la vie! lakkjára.

Essence multi dimension XXXL shine - 67 just shout! - Rossmann - 600Ft körül



A csomagolása semmi extra. Hatalmas kupak, és amit már említettem nemrég, hogy szimpi.. Az üvegen lévő matricán találjuk az árnyalat számát és nevét. Szeretek minden felesleges matricát levenni mindenféle termékről, mert egyszerűen esztétikusabb, a ragacsok csak elrontják az összképet. Az ecsete hengeres és szerintem nem elég nagy, úgyhogy ezzel nem vagyok teljesen elégedett. Végül is nem rossz, csak mondjuk a kupakhoz képest elég kis soványka ez az ecset na.:D



A szín érdekes, az üvegben mindig pasztellnek látom, de a körmeimen és néhány képen inkább neonos beütésű. Ugyanilyen a c'est la vie!. Bocsánat, hogy ilyen ocsmányul festettem ki a körmeim a képekhez...:S A fedése nem is olyan rossz, a másik multi dimension lakkomhoz képest kifejezetten jó, annál egy réteg olyan leheletnyi semmi, mint ennél a mutató ujjon pl., de talán még annál is gyengébb. Két rétegben teljesen szép az eredmény, szuperprecíz lányok talán kívánnak egy harmadik réteget is, de szerintem tökéletesen elég a kettő. Az állaga kicsit hígabb, akárcsak a másik ilyen lakkomé. A másik dolog, amiről írnom kell, a tartósság. Elképesztően gyenge. Használtam BTGN alaplakkot, fedőt ugyan nem... De két nap után már mindenhol lepattogott belőle egy csomó. Pedig láthatjátok, nagyon rövidek a körmeim, úgyhogy azt sem mondhatom, hogy hajlottak össze-vissza és amiatt. Nagyon csalódott vagyok, szerintem hozzá se nyúlok többet.:D Főleg, hogy ott a teljesen ugyanilyen c'est la vie! is, amivel semmi problémám nem volt.


A szín nagyon szép, de mivel a tartóssága nálam borzasztó volt, nem tudom ajánlani. Bár természetesen fennáll az esélye, hogy csak nálam teljesített ilyen rosszul, szóval ha van már ilyen multi dimension lakkotok, és elégedettek vagytok vele, akkor nyugodtan csapjatok le rá. De azért a c'est la vie! szerintem csábítóbb.:)

5 megjegyzés :

  1. Pont ugyanez van a körmömön, és egy ideid ki sem mertem próbálni élesben, mert az üvegben baracknak látom, a körmömön meg néha korallnak néha narancsnak, és sokszor meg neonnak :S
    Egyébként nálam semmi gond nem volt eddig a tartósságával, volt hogy 5 napig fent volt, és csak a jobb kezemen a mutatóujjamon meg a középsőn kezdett el pattogni, de az meg általános nálam. :D
    Bár nekem a kupakja a halálom, megfogom, és csúszik... Első alkalommal a fele kiborult a parkettára... :D Nagyon örültem neki... :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ugyan ez volt a zsákbamacskás dobozomban. ELőszőr nem tetszett, ki se próbáltam. Aztán mikor újra a kezembe akadt, kipróbáltam, és nagyon megszerettem.
    Nekem is kibír simán jó pár napot, pedig az én körmeim mindig hosszúka, erősek 1 hét alatt megnőnek és nem kímélem őket a házimunkától sem. :)
    Nekem bevált! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez volt benne. Nagyon szeretem! :)
    Pont most csináltam tesztet az egyik jelenleg futó Catrice limitált szphpalettáról. Ha érdekel, kukkants be! :)


    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/06/teszt-review-catrice-cruise-couture.html

    VálaszTörlés
  4. kár h nem tartós, pedig szép a szine...

    VálaszTörlés
  5. Huhh vhogy eltűnt a kommentem.:S Szóval én is ezt viselem és olyan szép nyári színe van! A tartósságáról én is csak jókat tudok írni. már 3 napja bírja, pedig nem kímélem őket!

    VálaszTörlés