2012. június 11., hétfő

Essence nude glam - toffe to go

Szintén sajtótájékoztatós szerzemény. Magamtól biztos nem vennék ilyen színű lakkot, nekem ez olyan seszínű., és a nagyon színes lakkokat szeretem.:)Vizsgázni kentem ki vele most a körmöm, hogy kis szolid legyek.:D

Essence nude glam - 05 toffee to go - Rossmann - 349Ft



A csomagolása egy az egyben a colour&go lakkoké, szóval ez a helyes 5ml-es kiszerelés, amiről nem győzőm mondani, hogy nekem untig elég a legtöbb árnyalatból. Főleg, ha csak kipróbálok valamit, mert valamiért nem tetszik magamon. Az ecset a colour&go lakkoknál megszokott kicsi, lapított fajta, nagy kedvenc.:) A Catrice lakkjaim ecsete nekem valahogy túl vastag, buci, ez pedig talán a legjobb lakkecset, amivel eddig találkoztam.



A színe olyan, mint a Kinder Buenoban a mogyorókrém, nyamnyammm.:D Kár, hogy nem az, na mindegy.  Plusz vannak benne iciripiciri csillámok, az ecset képén látni is ezeket. Ahogy írtam, én nem szeretem annyira az ilyen lakkokat. Ha már kenek valamit a körmömre, az legyen valamivel látványosabb és vidám. Két rétegben egész jól fed, rigolyásabb lakkozók igényelhetnek egy harmadikat is, de szerintem nem szükséges. Egyébként ahogy látjátok, a körmeim most nagyon rövidek (lerágcsáltam tanulás közben:D), de alap és fedőlakkal mégis elkezdett lepattogni 2-3 nap után.


Azoknak, akik szeretik az ilyen színeket, jó darabja lehet a készletüknek, de nekem nem való az árnyalat miatt.

4 megjegyzés :

  1. Lábrázást kapok a nude lakkoktól. Ha vizsga, akkor inkább egy áttetsző lakk,vagy van egy ilyen rózsa-arany..de a nude...:/ szóval én is színes párti vagyok.
    bár nem mutat rosszul neked se, csak magamon nagyonnem.

    VálaszTörlés
  2. Szépek,szépek a nude lakkok, de sehogysem mutatnak a körmeimen. Vidám lakkok forever! :D

    VálaszTörlés
  3. én ma vettem meg pont a Toffee to go-t és imádom! mióta sikerült nagyjából megnöveszteni a körmeimet ez az első lakkom amit megvettem. Szerintem gyönyörű színe van és nekem nagyon tetszik. Inkább ez, mint az aránytalanul nőtt fehér részek :)

    VálaszTörlés
  4. Én sem vagyok oda a nude lakkokért, de asszem ez az árnyalat nekem is meg van... bár még egyszer sem használtam XD

    VálaszTörlés