2012. június 21., csütörtök

Essence pelyhes lakk

Óóó, hát mióta csücsül itt nálam a drága, én meg meg sem mutatom... Mondjuk azt hiszem azért, mert nem lettek elég jók a képek, nem látszik eléggé, hogy mennyire jól néz ki. Azt hiszem, ehhez is csinálok majd egy videót, ha ki nem megy a fejemből.:) Egyébként szintén sajtáj szerzemény.:D

Essence nail art special effect! topper - 08 night in vegas - Rossmann - 600Ft körül



A csomagolása hasonlít a Catrice lakkokéhoz, ilyen nagy tömb.. :D Az ilyen nagy kupaknál mindig úgy érzem, hogy nem lesz kényelmes ezzel pingálni, de aztán jön a pozitív csalódás, és semmi gond nincs vele. Külön tetszik az ilyen csomagolású Essence lakkokban, hogy nem a kupakon találjuk az árnyalat nevét és számát egy csúnya, vonalkódos matricán, hanem az üvegcsén a többi információval együtt, kiemelten. Az ecset lapított fajta, amit tudjátok, hogy eléggé kedvelek.:)


Kisebb és nagyobb pelyhekkel van tele, és tényleg tele, nem kell vadászni őket és újramártogatni állandóan, hogy szép legyen a végeredményünk. Egyébként van egy colour&go lakk, a Glisten up!, ami nagyon világos kék, és a fedése nagyjából nulla, de abban is pelyheket találunk, és szerintem nagyon csecse, tiszta hableányos.:D Viszont ebben a lakkban talán a legérdekesebb a színkavalkád. Nem is kezdem el sorolni, milyen színekben fénylik, mert fényviszonyoktól függően én már mindent láttam benne.. Csodaszép!:) És tudjátok, mennyire szeretem az ilyesmit.:) Retinapettingáááááá! Amit viszont sajnálok, hogy csak sötét színen érvényesül igazán. Vagyis inkább úgy mondom, azon a legszebb és leglátványosabb. Én meg az utóbbi időben nagyon nem szeretek sötét lakkokat használni. Viszont megéri áldozatot hoznom, mert csudicsecse.:D Úristen... Csudicsecse..... :D


Na szóval! Szerintem ez egy szupi kis lakk, nagyon jól néz ki, és az ára is teljesen elfogadható, ahogy minden Essence termék ára. Csak hát le kell csapni rá, mert elég gyorsan lerabolják a polcokról sajna. Szóval sok szerencsét mindenkinek, aki szeretné beszerezni.:)

15 megjegyzés :

  1. én is odáig vagyok érte! várom a vidit! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ma szerettem volna megvenni, direkt miatta mentem Győrbe! Erre csak a hűlt helyét találtam, akárcsak a BTGN fedőlakknak :( Nagyon kapós a kicsike.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is kerestem őket nagyon, főleg a fedőlakkot, de sose volt:(

      Törlés
    2. Nálam van egy itt a polcon, valamilyen nyereményjátékra várva... ;-)

      Törlés
  3. Vicces, hogy az angolban tényleg pelyhecskéket jelent a flakies, de engem sokkal inkább emlékeztet egy tűzijátékra ;)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem nagyon a pelyhes lakkokat, "természetesen" Pápán egy darab sincs belőle, grr...

    VálaszTörlés
  5. És most jön a szemtelen kis pesti, aki azt mondja, hogy ott volt mindkettő, de csak a BTGN-t vitte el :D Mert a csóró diákélet már csak ilyen..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy nagyon bátor komment volt, tapsoljuk meg, csodálatos!:D

      Törlés
  6. De amúgy én is néztem és csodaszép :))

    VálaszTörlés
  7. Csudicsecse :DDD Egyre jobban kész vagy az áradozós szavakkal :DD
    Én is imádom amúgy, feketén, kéken, lilán, piroson, szinte mindenen imádom :]
    (főleg ha még matt is:P)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó képeket készítesz, nekem soha nem sikerül így elkapni a lakkok igazi énjét. Talán majd egyszer, egy jobb gép beszerzése után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) pedig ezek elég kakik lettek:D

      Törlés
  9. Én ma vettem, nem bírtam tovább, mondanom sem kell, hogy nagyonbrutáljó. Fekete alapon van és annyira jóóóó!! :D Az utolsót hoztam el az állványról.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy szerintem olyan mintha a CD-ről levakarták volna azt a vékony filmréteget és összemorzsolták volna.. :D

      Törlés