2012. június 20., szerda

Essence pureskin színezett hidratáló

Nem mondom, hogy ez is sajtótájékoztatóóós. Na mindegy.:D Ez a termék azért eléggé kíváncsivá tett, mert nyárra pont jó egy ilyen könnyű valami, ami azért icipicit fed is. Bár azt én is sajnálom, amit elég sokan még rajtam kívül, hogy nincs benne fényvédő.

Essence pureskin natural cover moisturizer - lighter skin/medium to dark skin
Rossmann - 1000Ft körül



A csomagolásnál nekem a doboz ad egy kis pluszt, komolyabbnak tűnik tőle a termék, ráadásul nagyobb feladat a kíváncsi embereknek kibontogatni és tönkretenni az üzletben.:) Bár pazarlás ugyebár. A tubuson elég sok felirat és információ van, ami nekem már picit zavaró, de nem akarok szőrszálhasogató lenni, legalább ráírnak mindent. A kiszerelés nekem szimpatikus, teljesen olyan, mint egy akármilyen krém. Nem tapasztaltam olyat, hogy kifolyna a termék és összekenné a kupak belsejét.


Kétféle színben kapható, egy világosabb és egy sötétebb. Mondjuk szerintem a világos nem valami világos,   pedig nekem elég fehér bőröm van, picit sötétnek tartom magamhoz. Nincs olyan nagy különbség a két árnyalat között egyébként, főleg elkenve, ez a második képen jól látható. Egész kellemes, krémes illata van, olyan Essence illat vagy nem is tudom, mintha egy Essence púderemnek lett volna hasonló. Az állaga nagyon könnyű, jól kenhető. Én mostanában Oriflame primerrel használom, amiről hamarosan lesz bejegyzés!:) Próbáltam az Essence mybase-ekkel is. Valami alávalóval persze tartósabb egyértelműen, és egyenletesebben eloszlatható az arcon. A hidratáló képességet cseppet sem vonom kétségbe, ilyen téren semmi gond nincs vele. Ami nagyon pozitív tapasztalatom vele, hogy sokkal sokkal később kezdett csak fényesedni a bőröm, mint a BBkrém használatánál. Viszont ez közel sem fed úgy. Inkább csak kiegyenlíti egy leheletnyit a bőr színét, ami egyébként nekem nagyon tetszik. Egyáltalán nem látni, hogy van valami az arcunkon, de valahogy mégis szebb, ad egy kis pluszt. Szerintem legalább is.:) A tartósságot nehezen tudom megítélni, mert én mindent letapizok magamról, de a fényesedés talán olyan 4 óra után jelentkezhetett, persze ez függ bőrtípustól és még sok mindentől.



Összességében nyárra szerintem jó választás, leszámítva, hogy nincs benne fényvédő, ami nagy kár, mert amúgy nagyon könnyű, kellemes az arcon. Ráadásul problémás bőrre ajánlott. Szerintem a legideálisabb fiatal lányoknak, akiknek nincsenek különösebb bőrhibáik, de küzdenek pár pattival, de az alapozó használatát még korai lenne elkezdeniük.

5 megjegyzés :

  1. Nagy dilemmám most, hogy milyen színezett hidratálót vegyek: essence pure skin/essence my skin/garnier BB zsíros bőrre, és ha már a termék meg is lesz, még azt is el kell dönteni, hogy melyik árnyalat... Van tapasztalatod ezzel a másik két termékkel, vagy esetleg valami alternatíva? Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a myskin is megvan, azt még annyira nem használtam, mindig húz a szívem az ilyen antibakteriális termékek felé. garnier bbkrémet meg elég sokan dicsérek, nem lenne most ennyi elfogyasztani valóm, megvenném szerintem én is. bár lehet, hogy egyébként is rápillantok, mikor utoljára néztem, akciós is volt ráadásul dm-ben talán.

      Törlés
  2. fúú én ilyet tuti veszek...a rossmannban van ilyen?egyébként én hallottam már a fényvédős verziójáról ami elvileg barackos kivonatú:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúh, ha lehet még kapni, akkor biztos van. nem tudom, hogy nem vonták-e ki azóta őket

      Törlés