2012. június 13., szerda

Fodrásznál voltam

Persze, hogy csak ma esett nálunk az eső, és persze, hogy pont akkor, amikor én a fodrásztól sétálgattam az irodába...:) Jah, meg természetesen, amikor munka után az állomásra mentem.:D Úgyhogy a nap végére már ilyen tiszta bilifrizkóm volt.:) Nem túl extrém a változás olyan értelemben, hogy ez a hátul rövid, elől hosszú forma megmaradt, csak enyhítettünk elég sokat a különbségen. Nyárra praktikusabb, mert szeretem néha göndörnek meghagyni a nagy melegben, strandon stb. és szerintem ezzel a formával a hullámos nem néz ki olyan jól. Na de kép!:)

Elég fáradtnak nézek ki, nem?:D Elől picit kivasalgattam a fényképhez, bár ha én csinálom meg teljes egészében, akkor egészen máshogy fog festeni, főleg hátul. Most szépen be van szárítva ilyen bubira, ha kivasalom a hátulját is, nem lesz ekkora különbség. Nincs nagy változás a korábbi képekhez képest, most nem vágattam egyenes frufrut, a nyár miatt szintén, meg most talán jóval rövidebb lett. Ez azért van, mert szerettem volna a gyengébb végeket teljesen eltüntetni, hogy picit hagyjam most nőni, ameddig jól esik.:) Meglátjuk, meddig bírom.:D


Lassan két hete voltam Pesten dolgozni és ugye kicsit szórakááázni is Krisztivel és Klaudiával. Ahogy ígértem,  hamarosan lesz pár kép a kiruccanásomról.:)

5 megjegyzés :