2012. június 24., vasárnap

NailClub - Francia köröm

Először is!:) Nagyon szépen köszönöm a Nail Club tagjainak a megtiszteltetést, hogy meghívtak vendégnek erre a hétre. Örültem a felkérésnek, remélem, ők sem bánják meg, hogy engem választottak!:)


Megijesztett picit a téma, de minikihívásnak fogtam fel, mert nekem mostanában nagyon kicsik és gyengék a körmeim. A gyengeségből következik, hogy nem tudom őket megnöveszteni nagyon. A leggyengébb láncszem a mutatóujjam.:D Na mindegy, megtettem, amit tudtam. Gondoltam, nem hagyományos francia manikűrt csinálok, mert az hozzám annyira nem áll közel, imádom a színeket és a minél színesebb körmöket, úgyhogy ezért gondoltam ki ezt a megoldást. Először úgy terveztem, még feldobom valamivel, de aztán a "kevesebb néha több" szemléletnek megfelelve, megelégedtem ennyivel.:) Remélem tetszik!




14 megjegyzés :

  1. Cukorka szííííínek...:) Nagyon cuki! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :)
    Nekem az M&M's körmök ugranak be első látásra. :D

    VálaszTörlés
  3. Teljesen jó! Kár lett volna rá bármi dísz, így vidám és különleges, de mégsem sok :]

    VálaszTörlés
  4. jó, hogy nem dobtad fel.. igaz nem tudom, hogy mivel tetted volna, de így maga a tökély! ;)

    VálaszTörlés