2012. június 4., hétfő

Nyereményjáték - Oh So Special - LEZÁRVA

Mi mást is ajándékozhatnék Nektek, mint a legkedvencebb Sleek palettám, az Oh So Special-t. Nagyon jól összeállított, szuperpigmentált szemhéjpúderek, egyszerűen imádom. Remélem a szerencsés is szeretni fogja!

Itt olvashattok róla:
http://hard--candy.blogspot.hu/2011/07/sleek-oh-so-special.html


Mit kell tenned?
- Iratkozz fel a blogra!
- Add meg az emailcímed!

Kötelező adatok:
- név, amivel a blogot követed
- emailcím

Plusz esélyek:
- A már feliratkozott olvasók +1 eséllyel indulnak.
- Ha like-oltál facebookon, +1.
- Ha megosztottad valamilyen formában a játékot, +1 (pl. facebook, blog oldalsáv, blogbejegyzés). Erről linket is küldjetek!

Meddig tart a játék?
2012. június 22. (mert a 22 a kedvenc számom:))

Sok szerencsét mindenkinek!

30 megjegyzés :

  1. Köszönjük a játékot, nagyon szuper! :) Sajnos nem jelzi, hogy FB-n lájkoltam az oldalad, remélem megjavul :S

    VálaszTörlés
  2. jujjjjj, de jó! :)
    köszi Zsófi, már jelentkeztem is.

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy filóztam, hogy megvegyem - e de nem tettem, mert most nincs rá pénzem.. :D
    Köszönöm a lehetőséget, amit meg írtam, fogadd meg :P <3

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezés leadva!
    Köszi a lehetőséget, szuper játék! :)

    Nagyon örülnék,ha nyernék ez lenne az első Sleek palettám és pont ezeket a színeket szeretem. :)

    VálaszTörlés
  5. Mióta fáj már erre a fogam :) Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. Juhúú :) Kívánságlistás paletta :$ Köszönjük a játékot :)

    VálaszTörlés
  7. köszi a játékot, szuper vagy! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a játékot!! Szuper nyeremény :) Remélem most rám mosolyog a szerencse :) Álmom egy Sleek paletta :)

    VálaszTörlés
  9. köszi a játékot! hónapok óta egy ilyenre vágyom, ráadásul júni 22. az államvizsgám utolsó napja, így a szenvedések végeztével igazán boldog lennék, ha megnyerhetném :D
    blog oldalsávban megosztottam! :)

    VálaszTörlés
  10. köszi a játékot! nagyon örülnék egy ilyen palettának!

    VálaszTörlés
  11. Pont ma írtam bejegyzést a palettáról, erre látom, hogy játék van Nálad. :-) Meg is osztottam egyből az illető posztban, remélem, jó így:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/06/sleek-oh-so-special-paletta-kepek.html

    VálaszTörlés
  12. Szia! Köszi a játékot! :)
    Zsatti néven követlek már régebb óta.
    Email: zsattibeauty@citromail.hu

    Facebookon likeoltam, megosztottam a játékot a blogom oldalsávjában.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Köszi a játékot. Szuper a nyeremény!

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a lehetőséget :))))

    VálaszTörlés
  15. Köszi a játékot. Szuper a nyeremény!

    VálaszTörlés
  16. Köszi a játékot! :)
    Nézz be hozzám, nálam is épp fut egy nyereményjáték, örülnék, ha csatlakoznál! :)
    http://laruskabee.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  17. Köszi szépen! Csodás nyereményt hoztál. :)

    VálaszTörlés
  18. A blog ahol megosztottam: http://xstrawberrykissx.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Valakibiztos néven követlek a blogon
    az email cimem :td.dory@gmail.com
    Facebook-on lájkoltalak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne ide írjátok a jelentkezéshez tartozó infókat, légyszi!:)

      Törlés