2012. június 1., péntek

NYX Diamond Sparkle rúzs

Már van egy ilyen rúzsom, egészen szeretem is, úgyhogy egy rózsaszínesnek nagyon örültem, úgy kaptam.:) Köszönöööm szééépen!:)

NYX Diamond Sparkle Lipstick - 06 Sparkling Rose




A csomagolás még mindig teljesen pozitív számomra. Több okból kifolyólag is. Eleve a NYX termékek dizájnja nagyon tetszik ezzel a feketével, a logóval és a benne lévő kis pici szívecskével. Külön imádom a rúzsoknál, hogy a tetején tüntették fel az árnyalat kódját és fantázianevét, az alján pedig magát a rúzs eredeti színét látjuk. Ez szuper! Igazából akárhogy tároljuk, tudjuk, hogy mit veszünk elő a kupak levétele nélkül. Szóval nálam ez a külső így teljesen befutó. A kupak remekül záródik, a rúzs pedig teljesen visszatekerhető a helyére, szóval nem kell óvatosan bánni vele nyitás/zárás esetén.



Az illata nem túl kellemes. Eléggé rossz, festékszerű, nem finom, de szájon már úgysem érezni. Az állaga finom krémes, de azért a csillámszemcsék itt is karcolnak, akárcsak a másik rúzsnál. Ez sokkal jobban tetszik színre, csodaszép fényes rózsaszín, tele csillámokkal. Mintha tömény csillámot kennék a számra.:) Na ez persze nem mindenkinek jön be, sőt...:) Szerintem jól néz ki, de! Az a nagy baj vele, hogy hajlamos elmászni icipicit, a másik színnel is ez volt a bajom mindig. De nem is igazán a szín, hanem a sok csillám vándorol. Kicsit elkenjük és akkor aztán az egész arcunk úszhat a csillámokban.:D A tartósság is úgy néz ki, hogy ez a sok csillám azért elég sokáig megmarad a szánkon.


Nem mondom, hogy a kedvencem, főleg azért, mert félek a kopás utáni/közbeni csillámáradattól, ami beboríthatja a fejem, ha nem vigyázok. Márpedig általában nem vigyázok eléggé.:D Viszont a felvitel utáni eredmény egyszerűen csodaszép. Úgy néz ki, mint mikor a neonrózsaszín lakkomra rákentem a fehér holografikus lakkot.:) Széééép!

8 megjegyzés :

  1. csodaszép a színe is!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Na hát én eddig nem voltam oda az ilyen jajjdecsillámos dolgokért, de ez még nekem is nagyon bejön! Olyan kép nincs, ahol a szádon van? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. volt, de nem tetszett a kép:D majd valami sminkhez használom:)

      Törlés
  3. Nagyon szuper, én is csak kerülgetem még a Nyx rúzsokat. Viszont lenne egy kérdésem, már pár hete is szerettem volna a követőd lenne de valamiért nem engedi az oldal; ilyent máshol nem tapasztaltam vagy velem lehet a gond? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúh, sajna nem tudom, miért lehet:S

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a rúzs, tetszik, hogy csillámos! :) A színe pedig fantasztikus! :)

    VálaszTörlés