2012. június 16., szombat

Pár új ruha

Múlt héten néztem körbe kicsit a Tescoban, csütörtökön pedig az Árkádban, sok mindent nem találtam, de azért megmutatom, mit sikerült szerezni.


pulcsi - New Yorker - 1990Ft

póló - New Yorker - 1990Ft

basic pólók - H&M - 2490Ft

szoknya - F&F - 3400Ft

pizsinaci - F&F - 2000Ft körül

Még vadásznom kell ezt-azt, ahogy írtam, nagyon ráfér a ruhatáramra a frissítés. Főleg pulcsik, nadrágok, pólók terén, utóbbival már elég jól állok, és akkor még ezek után jönnek a nem hétköznapi cuccok. Meg hát a nyári darabok... :D

6 megjegyzés :

  1. Az a szoknya nagyon kis helyes :)

    VálaszTörlés
  2. Azokat a pólókat én is mindig nézegetem a H&M-ben, csak nem hordok fehéret :( És sajnos az egyik mindig az :( Pedig tök jó anyaguk meg fazonjuk van szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk az 'I need coffe now' már 1490, lassan szerintem 890 lesz :D

    VálaszTörlés
  4. New Yorkeres pólóval engem is megdobhatnának...igazán :D

    VálaszTörlés
  5. A szoknya tetszik a legjobban, nagyon aranyos :-)

    VálaszTörlés