2012. június 14., csütörtök

Pesti kiruccanás

Nem is nagyon csacsogok hozzá szerintem, csak icipicit.:) A legtöbben szerintem úgyis a képeket fogják csak megnézni.:D Szombaton lesz két hete, hogy Pesten jártam, elsősorban dolgozni, de gondoltam, kihasználom az alkalmat, és ottmaradok egy estére.:) Forum Shops Krisztivel és Makeupmania Klaudiával találkoztunk végre így együtt is.:) Többen voltunk igazából, de számotokra szerintem mi vagyunk inkább érdekesek.:D

Kriszti a végére nagyon belejött már a macifröccs keverésbe. Abban biztos vagyok, hogy egyetlen helyen sem bánnak olyan bőkezűen a borral, mint ő...:D Akkor kellett volna pár képet csinálni, mikor Kriszti sminkelt, mi pedig rávetettük magunkat a sminkcuccaira.:D Életem egyik legaranyosabb és legcsajosabb pillanata volt, mikor hárman egymás mellett tollászkodtunk a tükör előtt.:D




Itt nem tudom, mitől vagyunk ilyen nemvidámak.:D




Aaaa, de hosszú volt már a hajam.. :'D



Hjáj.. Jó volt végre összeülni így együtt.:)

5 megjegyzés :

  1. Még így is maradt bor, amit nekem kellett meginni. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon csinik vagytok és biztos vagyok benne, hogy jól mulattatok! :DD

    VálaszTörlés
  3. annyira szép fényes a hajad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm:) fodrászom is most dicsérte az állapotát:)

      Törlés
  4. Aranyosak vagytok :]
    A 9. képen olyan sírós pofid van, tessék mosolyogni! :P

    VálaszTörlés