2012. június 25., hétfő

Sleek ultra mattes V1 Brights paletta

Na, csak rákerült a sor.:) Mondjuk ezer dolog van, amit előre kellene hoznom bejegyzésekhez, mert már ezer éve akarok írni róluk. Igyekszem utolérni magam. Pénteken és szombaton nem volt bejegyzés. Pénteken osztálytalálkozóm volt, ami iszonyú jól sikerült, és szerintem kb. most tudtam végre olyan bulit csapni, amivel megünnepeltem az államvizsgám, a webes papírom, a munkahelyem, meg még lehet, hogy pár dolgot.:D Szombaton éledeztem, utána pedig nem voltam itthon:), este meg dolgoztam egy honlapon, amit megígértem, hogy elkezdek. Szépen haladtam, úgyhogy ügyes nagylány voltam.:) Na de, személyes dolgokról ennyit, jöjjön a paletta!

Sleek i-Divine - ultra mattes V1 Brights palette - 2500Ft - MUP
Itt tudjátok megrendelni.

Amit a honlapon írnak róla:
"Erősen pigmentált, élénk színű minerál festékpaletta. A 2012-es nyári kollekció tagja, V1-nek is nevezett Ultra Matte Brights i-Divine paletta. A palettában található összes szín matt. Újdonságnak számít, hogy nem foglal helyet benne a már jól megszokott matt extra karbon fekete szín, hanem minden egyes színe színes élénk, jól megtervezett, mai trendnek megfelelő divat-árnyalat. Mivel élénk színű préselt porfestékekről van szó, így ezek textúrája nem az i-Divine Original palettában található krémes-minerálra jellemző, hanem egy nagyon kicsit keményebb, ám tartós, erős, jól pigmentált, könnyel kezelhető textúrájú, jól és gyorsan lehet vele dolgozni. Egyénfüggő, hogy a krémesebb vagy a keményebb textúra a megfelelőbb. De a palettára a szokásos nagyon jó minőség a jellemző, amit már megszokhattunk a Sleek-től. Összességében egy divatos válogatás, az átlagosnál jóval erősebben pigmentált festék."


Az már a másik paletta csomagolásánál is tetszett, hogy a doboz belső része rózsaszín. Na nem mintha ez olyan hú de fontos lenne vagy sokat nézegetnénk vagy funkciója lenne vagy akármi... De olyan kis látványos, na.:D Nem kezdem el elemezni a művet ilyen oldalról... :) A két paletta dobozáról ordít, hogy összetartoznak, ezt talán a másik bejegyzésnél is említettem. A másikban sötétebb, natúr színeket találunk, ebben pedig szuper vidám csudaszínes szemhéjpúdereket. A dobozokon is érezhető a különbség, habár nem a bennük rejlő színeket látjuk rajtuk. Szokásos matt fekete Sleek paletta, rajta fényes betűkkel a szöveg. Nagyon jól záródik, sőt, rá is kell érezni, hogy nyissa ki az ember, én picit be szoktam nyomni az alsó részt, úgy könnyebben nyílik. Belül itt is megtaláljak az egész fedelet kitöltő tükröt, ami ugye nagyon jó és okos , hasznos dolog tud lenni. Az applikátor pedig itt nálam megint csak dísz marad.



Chill | Pout | Sugalite | Dragon fly | Pucker | Bamm!
Cricket | Bolt | Strike | Floss | Crete | Pow!

A színek nagyon harsányak, vibrálóak, igazi vidám nyári összeállítás. Bár itt is azért tudnék szőrszálhasogató lenni. Például a két magenta... Akárhogy is hasonlítgatom őket, szinte teljesen egyformák, ha nem tök egyformák. A két zöld is kicsit nekem fura, lehetett volna jóval világosabb akkor már a második sor zöldje. A szürke nekem valahogy kissé kilóg a sorból, tetszett volna helyette egy korall vagy egy igazi piros piros. Na de ez tényleg csak szőrszálhasogatás, nem kívánhatom, hogy a Sleek az én igényeimnek megfelelő palettákat rakjon össze.:) Pedig tetszene.:D Az illat itt is kicsit temperához hasonlítható, meg a vízfestékhez. Hjáj... Mikor használtam én azt utoljára.:D



A pigmentáltság itt is elég kényes kérdés néhány szemhéjpúdernél. A fehér sem az igazi... A sárgán meg szinte megrökönyödtem.:D Őt is nekiálltam kaparászni, hogy ilyen színt csikarjak ki belőle. Nagyon kemény, és ha sikerül is valamit lehámozni róla, porzik, mint a rosseb. Használtam is már ezt a palettát, utána az egész arcom sárga volt.:) A szürkétől sem dobom el az agyam. Azt hiszem, ezt a palettát vettem először kézbe, mikor megérkeztek, és eléggé elszomorodtam, mert nem erre számítottam.:( A babarózsaszín egész brutál, de ő is porzik cseppet. A lila is kicsit gyengus, a többiekkel viszont elégedett vagyok. Már-már krémesnek mondható az állaguk. A magenták és a kék valami csodás. A sötétebbik zöld azután, hogy a felső réteg eltűnt róla, sokkal jobb lett.


Összességében jó kis paletta, csodás színekkel, viszont nem azt a megszokott Sleek minőséget kaptam, mint eddig, és elég csalódott vagyok a gyenge színek miatt, viszont 2500Ft egy ilyen palettáért szerintem nagyon szuper ár, és ennyiért ne is sírjon az ember szája.:) A másik palettánál úgy láttam, mások is nagyjából azokkal a színekkel voltak elégedetlenek, mint én, úgyhogy valószínűleg nem az enyémben van a hiba. Emiatt nem mondom csak, hogy nyugodt szívvel ajánlom, de akit nem zavar, hogy néhány színnél picit többet kell küzdeni, az imádni fogja.

4 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik, én is kipróbálom majd valamikor! :))))

    VálaszTörlés
  2. én amennyire odavoltam értük első körben, most annyira elment a kedvem tőlük :$

    VálaszTörlés
  3. Tapasztalat alapján a Sleek matt színei amúgy is gyengébbek a többihez képest, így nem lepődtem meg. Viszont én ezt a palettát nem ismertem, úgyhogy örülök a posztodnak.:) Nagyon szép színeket rejt.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés