2012. június 10., vasárnap

Sleek ultra mattes V2 Darks paletta

Hahhh, először is! Újra itt!:D Most aztán nincs kifogás, töretlenül írni fogom a bejegyzéseket.:)

Sokat nem gondolkodtam, hogy megrendeljem-e ezt a palettát, illetve a színesebb társát, rég nem vettem magamnak ilyesmit, főleg mert elég sok mindent kaptam az utóbbi időben és eleve úgy érzem, hogy így is annyi mindent felhalmoztam... Elhasználni nem fogom tudni egy élet alatt sem.:) Bár én gyakorlásképp nagyon szívesen elkenegetném másokra.:D Tegnap anyukámat is volt lehetőségem kipingálni, meg barátnőm is szeretett volna megnézni magán egy tusvonalat.:) Na de mindegy, paletta!:D

Sleek i-Divine - ultra mattes V2 Darks palette - 2500Ft - MUP
Itt tudjátok megrendelni.


Amit a honlapon írnak róla:
"Extra pigmentált, nagyon erős, élénk, selymes, krémes textúrájú minerál festékpaletta. A 2012-es nyári kollekció tagja, V2-nek is nevezett Ultra Matte Darks i-Divine paletta. A palettában található összes szín matt. Bár a neve "sötét", mégis található benne semleges szín, de ez nem nyomja el a termék eredeti funkcióját a mély árnyékolást. A színek a legújabb trend szerint lettek összeválogatva. Textúrája szinte krémes, semmi krétás jellege nincs. Nagyon erős, extra pigmentált festékek. A bőrön nagyon puha, könnyű érzésű. Mivel erős színekről van szó, így nagyon kevés kell belőle, rendkívül kiadós mennyiségű. Tartós, nem porolódik, alap nélkül is jól használható. A palettában tehát a sötét színek kapták a hangsúlyt. Zsíros bőrön kevés alapozóval is több, mint 8 órát bír. Minőségi primerrel, normál bőrnél jóval többet. A paletta - mint a többi i-Divine - professzionális Vegan termék. Sokak szerint a teljes letisztításához vízálló lemosó szükséges."


A paletták dobozban érkeztek, amiért külön hálás vagyok, mert így aztán semmi baja nem lett szerencsére egyiknek sem.:) Tavaly még a 88-as palettákat is egy bubis borítékba tették és annyi. Ez így azért biztosabb. A paletta doboza sem sérült, bubis fóliával becsomagolták külön mindegyiket. A csomagolás nekem tetszik, és jó, hogy ez a két testvérpaletta egyforma dizájnt kapott, csak a színek mások a dobozon. A paletta maga a szokásos fekete, semmi rendkívüli. Belül egy, az egész terültet kitöltő tükörrel, ami egyébként szerintem remek gondolat. Kapunk hozzá egy kétvégű applikátort, mint mindig. Sosem használom ezeket, de kivenni se szoktam. A színek felett egy fólián látjuk az árnyalatok fantázianeveit.



Orbit | Ink | Highness | Noir | Dune | Pillow talk
Thunder | Maple | Flesh | Paper bag | Villan | Fern

A színek összeválogatásán én azért tudnék változtatni, mert pl. két zöld is van benne, két lilás árnyalat, két sárgás natúr szín, lehetett volna ezen még kombinálni szerintem. A púdereknek itt is érdekes, temperaszerű szaguk van, olyan nagyon nem érezni, de nem is kell mélyen beledugni a fejünket a festékekbe, hogy megcsapja az orrunkat. A szemhéjpúderek nem porlódnak, maximum egy nagyon-nagyon picit, de aláírom, hogy a poroknak egészen krémesnek ható állaguk van.



És akkor beszéljünk a pigmentáltságról... Killer Colours Violánál nézegettem ezeket a palettákat, és a videójában mutatta, hogy csak hozzáér és váó, szupi pigmentált. Hát én elég csalódott voltam néhány színnél. Pl. a jobb alsó zöldnél hiába simogattam, kicsit meg kellett kaparnom, hogy a swatch-on lévő erősebb színt kapjam. A fehér szintén alig akart életre kelni, kis kaparászás után azért már jobb a helyzet, és közelebb vagyunk a Sleek minőséghez. Nagyjából látszik a képen, hogy melyikeknél volt probléma. Az alsó sorban a második, pirosas szín szuperpigmentált, a sötétlila szintén. De hát mikor először kipróbáltam őket, nagyot néztem.:D Meg sem fordult, hogy gond lesz majd akármelyik színnel, bár egy kis piszkálás után azért jobb a helyzet szerencsére.


Nem egy nélkülözhetetlen paletta, de igazából szép és változatos sminkeket lehet vele kreálni. A pigmentáltságra meg nem tudom, hogy most csak én jártam így, vagy minden palettában ezek a színek a gyenge pontok... Majd kiderül. Szerintem rá is állok erre a projektre, az utóbbi időben nem nagyon voltak sminkek a blogon, de mivel végeztem a sulival és végre nem kell se szakdogázni, se tanulni, újra erőre és kreativitásra kapok.:)

11 megjegyzés :

  1. nekem az állaguk nem mindig tetszik és vannak gyenge színek is, de legalább sok jó színt kapunk jó áron. Ezeken az új palettákon gondolkozom, de nem tudom melyiket használnám ki jobban...

    VálaszTörlés
  2. Én is most várom, hogy megérkezzen, és nálam is lesz teszt róla, ha olyan, mint a többi Sleekem, akkor ezt is imádni fogom. :-)

    VálaszTörlés
  3. tényleg van benne pár gyenge szín, de a többiért megéri. Eddig eszembe se jutott, hogy megvegyem mert a fényes szemhéjpúdereket szeretem, de most elgondolkoztam rajta :)

    VálaszTörlés
  4. Sokáig gondolkodtam,hogy megvegyem-e, mert már több palettám van tőlük,de ez nagyon tetszik, az én színeim. :D A tesztek alapján nem voltam meggyőzve, épp ezért úgy indultam neki a rendelésnek, hogy lesz, ami lesz..
    Érdekes, nálam a zölddel semmi baj nincs, ezek szerint függ a minőség attól is, kihez melyik paletta jut el.

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez a paletta big love így a képek alapján :D végre nem azok a fényes csillámos színek :$ de most shopping stop van :(

    VálaszTörlés
  6. Akárhányszor látok egy Sleek tesztet, megfogadom, hogy na ez lesz a favorit, ez az egy kell egyelőre és kész :D Legutóbb az Au naturel volt kívánságlistás, de most már ez is piszkálja a csőröm :D

    VálaszTörlés
  7. tÖRETLENÜL ÍRÓDJANAK azok a posztok:D Ne próbáld meg elhanyagolni az olvasóid:D

    Imádom ezt a palettát.:D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem igénytől függ, hogy kinek mi a pigmentált. Valakinek kevésbé pigmentált, valakinek meg nagyon-nagyon az. Az a gond szerintem, hogy túl nagy igénnyel "nyúlunk bele" egy végülis nem is drága termékbe. Egyre növekszenek az igények :-) Egyébként én most rendeltem 88-as palettát is a MUP-tól és bubiba jött, semmi baja nem lett. SZóval szerintem ők úgy csomagolnak, hogy biztonságos legyen és ha úgy ítélik meg, hogy elég a bubi, akkor úgy küldik. Végülis ha gond van, úgyis garanciásak, mivel ez Magyarország és nem külföld, mivel ott nincs törésre garancia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én tavaly szülinapomra kaptam 2 88as palettát, azok is bubis borítékban voltak, és mindegyik megsérült.:S mondjuk "csak" kitört pár szín, az egyiknél azt mondtam, nem baj, a másiknál viszont elég ramatyul érkezett meg, de kicserélték szerencsére. jó fejek.:) én szívesebben rendelek tőlük, mint bárhonnan más oldalakról

      Törlés
  9. Én azt hallottam, hogy mostmár nincs színpotyogás a 88-as palettákból (legalábbis az eredeti Coastal palettáknál), mivel egy más technológiával ragaszt mostmár a cég. Ezt egyébként külföldi oldalakon is megerősítették és szinte nem hallani már ilyen problémáról. De régen én is hallottam. Hiába, minden fejlődik :-)

    VálaszTörlés