2012. június 17., vasárnap

TAG - Ismerj meg jobban!

Pont tegnap akadtam véletlenül egy TAG-be, amit tavaly töltöttem ki májusban, ma reggel pedig nojkonál pont egy ilyet láttam videó formájában. Jópofának tartottam, rég is csináltam ilyet, gondoltam kitöltöm.:)


1. Kiről lettél elnevezve?
Senkiről tudtommal, csak tetszett anyuéknak ez a név. Egyébként fiúként Máté lettem volna.:)

2. Mikor sírtál utoljára?
Tegnap. Egyik barátnőnk kórházban van, mert nekitámadt két harci kutya és széttépték a karját. Lehet, hogy hallottatok is róla, mert elég sok helyen szerepelt a hír. És nagyon-nagyon sajnálom szegényt.:(

3. Vannak gyerekeid?
Előbb meg kell találnom a megfelelő apajelöltet...:)

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Örülnék, ha lenne belőlem még egy. Olyan barát, aki teljesen úgy gondolkodik mint én? Ki ne örülne..!?

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Elég gyakran, meg ironikus én is. Bár nem mindig jön át ez másoknak.:)

6. Bunjee-jumpingolnál?
Hááááááát. Nem tudom. Annyira nem vonz. Akkor már inkább ejtőernyő valakire rácsatolva.


7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Choco Krispies, csokis rizspehely, nyamnyam.:) De amúgy nagyon ritkán eszek ilyesmit. Meg talán a sima, seízű kukoricapehely.

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Arc, összkép, fogak, cipő. De persze, ha van valami érdekes a másikon, ami lefoglalja a figyelmem, akkor arra koncentrálok jobban.:D

9. Milyen színű a szemed?
Szürkéskék. A fényviszonyoktól és viselt ruha színétől is függ néha, de szerintem szürkéskék, belül pedig sárgás. Nem sok dolgot szeretek magamon, de a szemszínemet nagyon.:)


10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Félős vagyok, nagyon félős. Az utóbbi időben egész jól kezeltem a horrorokat, de van, ami még most is betesz... A kört pl. moziban néztem, tönkre is tette a piciny lelkem pár évre.:D De azért persze, hogy megnéztem a második részt is.:D

11. Kedvenc illatok?
Hmhm... Az öblítők illatát imádom, imádok mélyen beleszagolni. Az őrölt kávé illatát is nagyon szeretem. Az ilyen nagyon mű almaillatot is tisztítószereknél, nem tudom, miért.:D A bőr illatát egy ápolt emberen.:D Most ezek jutottak eszembe, de elég sok illatot szeretek még.


12. Nyár vagy tél?
Ha csak ezek közül lehet választani, inkább tél. Utálom nyáron ezt a rohadtmeleget. Pfuj! Télre öltözködni jobb is, mint nyárra. Hangulatosabb is. De amúgy az ősz és a tavasz a kedvencem, főleg az ősz. Eső, tea, film a meleg szobában.^^

13. Számítógép vagy televízió?
Számítógép, azon lehet tv-zni is, ha akarok.:D De amúgy szeretek úgy gépezni, hogy közben háttérzajnak megy a tv.


14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Talán Anglia. Fúh, de jó volt, mennék még párszor. 16 éves voltam akkor, de nem bántam volna, ha kicsit idősebben sikerül oda eljutni. Akkor is nagyon tetszett, de most jobban értékelném és több képet csinálnék és több mindent hoznék.:D Azóta fáj a szívem egy kenguruzsebes, kapucnis, szürke Oxford pulcsi után.... :D

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Nem jut eszembe semmi ilyesmi. Amiket tudok, azokat nem nevezném különlegesnek.:)


16. Hol születtél?
Győrben. Győr.. Úgy szeretlek én téged!

17. Milyen hobbijaid vannak?
Nem akarok fél oldalt írni.:D Lássuk csak... Szeretek sütni-főzni, rajzolni, fényképezni, képeket szerkeszteni, filmet nézni, zenét hallgatni, sminkelni, átrendezni a szobám:D, vezetni, na azt immmmádok! Szeretek pingpongozni, tollasozni, hogy valami egészségesebbet mondjak...:D Fúh, sok dolgot szeretek, nagyon sokat.


18. Van háziállatod?
Nincs sajnos, de szeretnék egy dagadt szürke cicát.:D Volt régen sok cicám, hörcsögöm, halaim, mongol futóegerem, törpenyuszim, és nagyon kicsi koromban volt egy tacskónk, Mofli.:)

19. Kedvenc filmek?
Na itt úgy, mint a hobbiknál, akkora listát tudnék írni... Lehet, bele se kellene kezdeni. Rengeteg filmet szeretek, nem tudok egy kedvencet kiragadni. Szeretem néha a gagyi csajos vígjátékokat, szeretem az elgondolkodtató filmeket, a thrillereket, a fantasy-kkal is eléggé ki vagyok békülve. Az akciófilmeke többségét kinevetem, mert nagyon kemények akarnak benne lenni.:D A horrorokon félek, az animációs filmeket meg unni szoktam.:/ A drámákat is megválogatom, nem szokott kedvem lenni, nekiállni nézni. Nagyon szeretem a régi filmeket, akár 30-as évektől, de a kedvenceim az ilyen 50-60as filmek. Szeretem a Bud Spencer-Terence Hill filmeket is, meg elég sokat, amiket gyerekkoromban láttam. Jaj, nagyon hosszú a lista. Szerintem minden filmet érdemes megnézni, mert mindegyikből lehet valamit tanulni, ha mást nem, azt hogy hogy ne csináld.:D

20. Van testvéred?
Van egy 27 éves bátyám, Dávid. Többet erről így nem írnék.:D

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Már nagy vagyok...:D Hétfőtől dolgozom alkalmazottként a gyakorlati helyemen, jupppííííí!:D Egyébként webfejlesztő és újságíró lettem nagy koromra.:)

8 megjegyzés :

  1. Juhé, én kedvelem az ilyen tageket, jó, h kitöltötted! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élvezetes volt a TAG, lehet én is kitöltöm majd.
    Barátnődnek mielőbbi jobbulást kívánok. :(

    VálaszTörlés
  3. :) nagyon tetszett:)) Győrt én is nagyon szeretem:D

    én is ha fiúnak születek, akkor Máté lettem volna:D

    VálaszTörlés
  4. Na ezt én is ki fogom tölteni :P
    A barátnődnek jobbulást :(
    A szemed meg még mindig imádom.. :]

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó volt, lehet én is kitöltöm majd!:)

    VálaszTörlés
  6. Jó volt olvasni, újabb infókat megtudni! :)
    Én is kitöltöttem: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/08/tag-ismerj-meg-jobban.html

    VálaszTörlés