2012. július 22., vasárnap

4 outfit a hétről

Sosem szoktam outfit bejegyzéseket csinálni, szerintem ezután sem nagyon állok rá, mert nem öltözködöm a hétköznapokban, meg talán egyébként sem valami változatosan, szóval nem igazán van mit mutogatni. Lehet, hogy ez így valakinek uncsi, de én szeretem a jól bevált darabjaimat, és nem vágyom a jelenlegi ruháimnál extrémebbre, mintásabbra, látványosabbra, se érdekes szabásúakra.:) De most megmutatom, hogy nézek ki általában, bár csak telefonos képekkel, remélem, nem bánjátok.


pulcsi - C&A
póló - H&M
nadrág - H&M
cipő - H&M


balra:
pulcsi - NewYorker
póló - Tally Weijl
farmer - Tally Weijl
cipő - H&M

jobbra:
pulcsi - H&M
póló - H&M
nadrág - H&M
cipő - H&M
(baziváltoztatos:D:D:D)


póló - NewYorker
nadrág - H&M
cipő - H&M

Szóval nagyjából így nézek ki egy átlagos dolgos hétköznapon, amikor beérek reggel az irodába.:D Azért szerintem látszik, hogy nem olyan változatos. Szoknyát ritkán hordok. Jó, mondjuk a héten rossz idő volt, és mindig hosszú nadrágban voltam. Na mindegy.:)

11 megjegyzés :

  1. Áááá nagyon bírom a hajadat :D nagyon jól áll és szerintem simán megállni több Outfit is a helyét :)

    VálaszTörlés
  2. az utolsó képen az a póló... kell :D
    Egyébként én is kb ilyeneket hordok hétköznap, és pl bírom, hogy Nálad is azt látom, hogy egyszerűek, valami kis extrával :]

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a pillangó-összeállítás, egyébként tök aranyos vagy ezeken a képeken, nem tudom miért. :D Szerintem jöhet még, én szeretem az egyszerűt ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon édes a mintás cipő :D

    VálaszTörlés
  5. Jól nézel ki *-* a cipőid pedig kellenek :D

    VálaszTörlés
  6. Jujj az a pillangós póló/top, nem tudom mi, mert csak az alja látszik nagyon tetszik :)

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, póló egyébként:) csak a rendes képen elbújt a csíkos pulcsi alatt

      Törlés
  7. pillangós összeállítás nagyon jó:) tetszik:) a kék cipőt is elfogadnám :)

    VálaszTörlés