2012. július 4., szerda

ADEN szemkontúr ceruza

Eléggé elmaradtam az Aden termékek bemutatásával. Írtam a kedvenceimről, aztán valahogy a kupac aljára került minden. Na de most!:)

ADEN Cosmetics Hypoallergenic-waterproof eye linerwww.shopline.hu/adencosmetics - 428Ft
- No.00 Devil (fekete)
- No.13 Khaki (zöld)


Az első, amit nézzünk meg, a külső. Bennem különösebben mély nyomokat nem hagy, se nem csúnya, se nem szép, valahogy gyermekkorom sminktermékeire emlékeztet. Vagyis nem a sajátjaimra, mert azok pár évvel ezelőttig nem nagyon voltak.:) Gagyinak egyáltalán nem mondanám. Ami pedig kifejezetten tetszik, hogy a ceruzák végén a festés szinte teljesen - ha nem tökéletesen - megegyezik a ceruzák valódi színével. Szóval ha tízet beteszünk egymás mellé valahova, pontosan látjuk, melyik milyen színű. A hossza nagyjából akkora, mint egy Essence ceruzáé, teljesen átlagos, se nem rövid, se nem hosszú, a matrica szerint 1,38g-osak, az Essence pl. 1g.



Illatuk egyáltalán nincs, maximum a fa illata, amiben a hegy van. Az állag... A feketénél elég krémes, bár biztos rátesz ez a mostani fincsi meleg is. A zöld kevésbé lágy, kicsit nehezebb eloszlatni, és kicsikarni belőle a színt, főleg vízvonalon. Én rá szoktam icipicit lehelni a ceruzákra, mielőtt a vízvonalam kihúzom velük, de ott van Mara szuper tippje, hogy fél pillanatra lángnál melegítsük meg, és használjuk úgy, hogy ne legyen forró. Ez nálam szuperül bevált minden ceruzánál. Nem csak tartósabb, de tényleg a ceruza eredeti színét kapjuk így meg magunkon. A vízállósággal én tudnék vitatkozni, nálam nem igazán tűnt eddig tartósabbnak sem, mint más ceruzák. Plusz, ami általában mindig előjön nekem, hogy a kontaktlencse és a szemceruza együtt gyorsan kiszárítja a szemem, ez most is így volt. Eddig a Bourjois ceruza viselkedett nekem a legjobban ilyen szempontból. De hát, aki nem kontaktlencsés, annak biztos acélosabb a szeme.:)


Összességében az ár-érték arány szerintem egész barátságos, sok színben kapható, és semmivel sem rosszabb akármelyik szemceruzánál, legalábbis azok közül, amikkel eddig találkoztam.

2 megjegyzés :

  1. Jó néz ki a türkizes :) díjat kaptál a blogomon: http://bubbiful.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Kaptál tőlem díjat: http://dorottyasmink.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés