2012. július 21., szombat

Anime smink

Kedves exosztálytársaimnak megmutattam a következő videót, mert néhány közülük szereti az ilyesmit, néhányuk ritkán még a blogomra is idetéved. Nagyon ritkán.:D Mondtam nekik, hogy egyszer én is csinálok ilyen sminket, ha lesz kedvem. Az egyik azt mondta, úgyse csinálom meg, szóval tessék Dávid, ittvan!!!:D


És az én sminkem... BolondZsófinak nem mondanám, mert ha megfigyeltétek, azok inkább ilyen embertípusok akarnak lenni, meg öltözködési stílusok. Ez ilyen BolondSmink.:)







Remélem tetszik, bár nem saját ötlet, az ilyesmivel meg sosem vagyok úgy, hogy na ez tök jó, mert nem én találtam ki.:D De azért Titeket elszórakoztatlak vele talán.:)

7 megjegyzés :

  1. Jó lett! :)))
    Nem szeretem az animés dolgokat, de ez jó lett! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik :)

    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. nagyon frankó :3
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik! és az a paróka:D:D

    VálaszTörlés
  5. Szépre sikerült! Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik :) szép, nem lett eltúlozva :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt megmutatom ket anime-manias baratnomnek, tuti tetsyeni fog nekik! Nagyon klassz!!

    VálaszTörlés