2012. július 1., vasárnap

Astor Big&Beautiful BOOM! szempillaspirál

Ezt a "kis" drágát tesztelésre kaptam a Coty-tól, amit nagyon szépen köszönök ezúton is. Régebben próbáltam Astor spirált, de annyira nem nyűgözött le, kíváncsi voltam, ez milyen lehet.

Amit a címke ír:
"Az óriási kefe egyetlen húzással is elegendő festéket visz fel a pillákra. Azonnali dúsítás csomósodás nélkül. Egyedi krémes formulája kollagént és ápoló növényi olajokat tartalmaz, így erősíti a pillákat napról-napra."


A csomagolás elég érdekes nekem, ránézésre olyan komoly, de ha megfogom, olyan könnyű semmi gagyinak tűnik kicsit. Bár legalább normálisan van kidolgozva. Ez a fényes arany egyáltalán nem a szívem csücske, elég giccses.:D A fényes felület pedig, akármit csinálunk , csupa ujjlenyomat. A kefe hatalmas! Viszonyításképp mellétettem az Essence multi action smokey eyes spirál keféjét, mert azt talán sokan ismerhetitek közelebbről. Az elején zavart, hogy ilyen nagy, és azt hittem, nem is fogok tudni vele normálisan spirálozni, de egész könnyű megszokni.



A kefe szálai elég kemények, ami számomra azért jelent pozitívumot, mert ahogy viszem fel a festéket a pilláimra, nem tapasztja őket össze, hanem szépen elválasztja. És ennek nagyon örülök, mert a legtöbb spirál nem így viselkedik. Legalábbis azok, amikkel én találkoztam. Az eredménytől nem kifejezetten ájulok el.  Az egyetlen húzással elegendő festék dologgal is vitatkoznék, bár nem rossz végül is, nagyon nem kötekedhetek, csomósodás viszont tényleg nincs. Kellően tartós, de lemosni sem horror.


Összességében tetszik, és teljesen elégedett vagyok ezzel a spirállal. Ennél extrább eredményt is el lehet vele érni, csak tudjátok rólam, hogy szeretem a természetes hatást. Csak ajánlani tudom, engem nagyon megnyert.

A terméket tesztelésre kaptam a Coty Hungaria Kft.-től, ami semmiben sem befolyásolja a véleményemet.

1 megjegyzés :

  1. Van valamim a számodra: http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-p-projekt.html

    VálaszTörlés