2012. július 28., szombat

Catrice Infinite MATT alapozó

Az Essence-Catrice sajtótájékoztatón ajánlotta Evinde ezt az alapozót, ezért szépen lecsaptam rá, és hoztam magammal. Egyébként is kíváncsi voltam, nem próbáltam még a Catrice egyetlen alapozóját sem. Jó alkalom volt.

Catrice Infinite MATT up to 18h Make Up - 010 light beige - Rossmann



A csomagolás nagyon tetszik, az eddigi alapozóim többsége tubusos, ez pedig üvegben van, nagyon találóan matt üvegben. Pumpás adagolójú, ami elsőre annyira nem tetszett, de most már kifejezetten pozitívumként tekintek rá. Egy nyomással nagyjából elég adagot kapunk, sőt, néha még annyira sincs szükség. A kupak biztosan záródik. Az üveg egyébként 30ml terméket tartalmaz, csak úgy mint a legtöbb alapozó. A minőségét egy évig őrzi meg a felbontás után.


Az állaga kellemes, krémes, lágy. Egyáltalán nem nehéz a viselete, és könnyű szépen, egyenletesen eldolgozni az arcon. Én általában kézzel szoktam felvinni. Az illata eszméletlenül finom, nagyon szeretem. Száradás után icipicit sötétebb, de az én bőrömnek az év nagy részében megfelel ez a light beige árnyalat, és nekem elég világos a bőröm alapból. A termék hosszú tartósságot ígér, illetve mattítja a bőrt. Azért egy idő után persze ez is feladja a harcot, púderrel kiegészítve viszont egész ügyesen működik. Viszont egy egész napot azért nem bír, sőt. Bár mindig elmondom, tartósságban nem igazán vagyok mérvadó, mert mindent letapogatok a fejemről.:) A fedésével elégedett vagyok. Nem tüntet el mindent, de lehet építeni a bőrön. Amit viszont egy réteg felvitele után fed, az szerintem bőven elég.


Én is csak ajánlani tudom, jó alapozó. Az árát sajnos nem tudom, de mivel Catrice, biztosan nem drága, és megéri megvenni, szerintem simán felveszi teljesítményével a versenyt akármelyik jobb minőségű alapozóval.

2 megjegyzés :

  1. Tetszik, hogy üveges, minőségi érzetet kelt :), én is jobban szeretem a pumpás alapozókat, mint a tégelyeseket vagy tubusosokat. Most egy Astor-t használok, de nem vagyok tőle elájulva. :/

    VálaszTörlés
  2. Én is őt néztem ki következő áldozatnak, ha elfogy a mostani, őt fogom megvenni.:)

    VálaszTörlés