2012. július 15., vasárnap

Catrice - The Nuder The Better

Egy újabb Catrice rúzs. Imádom őket.

Catrice Ultimate Colour - 190 The Nuder The Better - Rossmann - 1149Ft


A csomagolás teljesen fekete, fényes, de az ujjlenyomatok a fekete szín miatt nem nagyon látszanak. Az alján  a rúzs árnyalatához hasonló színű matricán találjuk az árnyalat számát és fantázianevét. A kupak remekül zár, nyugodtan dobhatjuk a táskánkba, neszesszerünkbe. Egy csúnya matrica van rajta, ami csupa hasznos infót tartalmaz, pl. a szavatossági időt (36 hónap) és a termék súlyát (3,8g). A rúzst teljesen vissza tudjuk csavarni a helyére, szóval a kupak levételekor és visszarakásánál nem sérülhet.



Ez egy természetes árnyalat, a szám színétől nem különösebben üt el, annál valamivel narancsosabb. Csillámot egyáltalán nem tartalmaz. Az illata kellemes, de csak közelről érezni, íze pedig egyáltalán nincs. Az állaga nagyon krémes, mint ahogy ezt általában a Catrice rúzsoknál tapasztalhatjuk. Emiatt icipicit hajlamos az elmászkálásra, de nem vészesen. Nagyjából egyenletesen oszlik el az ajkakon, de azért érdemes alaposan hidratálni előtte. A szín 2-3 órán át marad meg evés és ivás nélkül. Különösebb hidratáló hatást nem tapasztaltam, viszont nem is szárítja a szám.


Összességében az összes Catrice rúzzsal együtt csak ajánlani tudom. Rengeteg szín, krémes állag, jó minőség, pár órás tartósság, mindez elérhető áron.

3 megjegyzés :

  1. Én megszerettem, nem tökéletes, de olyan tipikus hétköznapi nálam :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik. :) Én is nem rég vettem egy Catrice rúzst, a Ultimate Shine 110-eset. Shy Flamingo. Imádom és csak 599.- volt. :) De egy ilyen Nude féle is jó lenne. Lehet megszemlélem majd személyesen is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a shy flamingo kifutó szín, lehet ezért volt ilyen olcsó :) nekem a revoltaire-es nude alarm van meg, nagyon szeretem :)

      Törlés