2012. július 14., szombat

Essence colour&go - mellow yellow

Már jó párszor szerepelt ez a lakk a blogon, csak még sosem írtam róla.:) Bár ezekről a colour&go lakkokról lassan tényleg nem is tudok semmi újat. Azoknak lehet érdekes, akik nem túl rég olvassák a blogot, és nem nézték vissza a régi bejegyzéseket (amin nem is lepődnék meg, nagyon sok volt már:D).

Essence colour&go - 51 mellow yellow -Rossmann - 349Ft


Először nem is gondoltam, hogy ennyiszer elő fog kerülni ez a lakk, de előkerül nagyon sokszor. Előbb a külső.:) Kis 5ml-es kiszerelés, amiről nem győzöm mondogatni, hogy szuper, mert ki lehet próbálni, de ha nem tetszik, senki sem bánja azt a 349Ft-ot érte talán. Előbb fogy el, minthogy beszáradna, de még ha be is szárad, olcsó volt. Szuperek ezek a lakkok. Arról nem is beszélve, hogy eszméletlen sok színben kapható. Hamarosan új köntösbe bújtatva találkozhatunk velük, addig már nem is akarok újat.:) Az ecset lapított, a mérete teljesen optimális, a kupak kicsi. Nálam nagyon kényelmesen kézre és körömre áll.


A szín egy nagyon kellemes, nyárias pasztell sárga. Mint a legtöbb lakk, két réteg legalább kell azért a teljes fedéshez. Ez a mellow yellow elég híg, szóval kell azért neki három réteg is vagy vastagabban érdemes felkenni. A tartósság semmi extra, alap és fedőlakkal megmarad pár napig a körmökön, nálam mondjuk mostanában csak akkor, ha nagyon rövidek a körmeim, mert ahogy írtam már korábban is, az utóbbi időben eléggé meggyengültek sajnos.

6 megjegyzés :

  1. nagyon szeretem ezeket a kis lakkokat,sajnálom hogy megváltoztatják a külsejük(és talán a benne lévő lakkot is,nemtudom),mert annyira kis tramplik azok az új üvegcsék : /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. képek alapján nekem sem tetszik annyira

      Törlés
  2. A legeslegszebb citromsárga lakk,amit eddig láttam! Pont ma délelőtt kerestem ezt a színt a Rossmann-ban, de sajna már nagyon futtatják ki ezt a szériát, ez a szín nem is volt már :(

    VálaszTörlés
  3. éppen ezzel lakkozom most a körmeimet :)

    VálaszTörlés
  4. Én kb. egy hete vettem meg magamnak, nagyon tetszik. Amúgy az új külsővel nincs gondom, csak az, hogy nagyobb lesz, emiatt drágább is, és a Colour & Góban pont az volt a jó, hogy pont elég volt. :-(

    VálaszTörlés
  5. Csini sárga :)
    Kicsit én is félek az új külsőtől, mert általában ilyenkor szokott a minőség is megváltozni :S

    Viszont díjat kaptál tőlem :)
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/07/dijakat-kaptam-egy-kis-szemelyes.html

    VálaszTörlés