2012. július 2., hétfő

Eszti sminkje + egy kis személyes

Amit már-már túlzás sminknek nevezni, mert igencsak leheletnyi lett. Esztit már láthattátok a blogon jóóó rég, amikor egy képes TAG-et csináltam végig, talán 30 napig tarthatott. Na de erre kétlem, hogy sokan emlékeznének.:) Na mindegy. Esztiről tudni kell, hogy sosem sminkel, nem szeret, nem is érdekli ez az egész, de nagyon szeretett volna magán megnézni egy tusvonalat. Ami pedig nekem volt kihívás, mert ahányszor elröhögtük, vagy elpislogta a vonalat... Csodálom, hogy így sikerült meghúzni.:D


Semmi extrát nem csináltam, Esztin már ez is sok volt igazából.:) A bőre véleményem szerint hibátlan, nem tettünk rá semmit. A szeméhez a Sleek Oh So Special-t használtam, ebből is a legvilágosabb árnyalatot és egy világosabb barnát. Előbbi került a szemöldökcsontra és a mozgó szemhéjra, a mélyítővonalhoz pedig pufi ecsettel a barna. A tusvonalhoz az Essence folyékony tusát használtam, majd Bourjois spirál. Eltüntettük a szeme alatti karikákat az Essence stay allday korrektorral, a szájára pedig a Manhattan Creamy Nude Lipstick 53H Rosewood árnyalata került. Szóval nagyon természetes "smink" lett, szerintem ez pont annyi, amit még kényelmesnek érezhet az is, aki épp kezd sminkelni, és még szégyellős utcára lépni valami látványosabbal.:)




A smink apropója egy pár héttel ezelőtti, késő esti, régi emlékeket idéző, barátnős mozizás volt.:) Utána beugrottunk a Tescoba éjjel.:D Én imádok éjszaka menni, alig vannak emberek, tök jó.:) Akkor vettem a fehér szoknyám és a pöttyös pizsinacim egyébként.



8 megjegyzés :

  1. Tök jól áll neki szerintem! :]
    Egyébként hasonlítotok kicsit egymásra :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, főleg az első képen hasonlít nagyon. Először azt hittem, hogy a húgáról van szó :)

      Törlés
  2. Én is azt hittem, hogy a húgod, vártam is, hogy majd a szövegből kiderül.. aztán mégsem :D

    VálaszTörlés
  3. váó:D pedig semmilyen rokoni szál nem fűz minket össze:D 4 éves korunk óta vagyunk barátnők, szóval már 20 éve, ennyi:) régen jobban hasonlítottunk:D

    VálaszTörlés
  4. Én is rokonságra tippeltem volna, wow. :)

    VálaszTörlés
  5. Pedig én is azt hittem.. :) Mindenesetre szép kis sminket csináltál neki! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is azt hittem, hogy a tesód :)
    És szeretem az ilyen személyes hangvételű posztokat, és az éjszakai tescozást :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira hasonlítotok egymásra :O

    VálaszTörlés