2012. július 11., szerda

FesztiválPAKK + videók

Facebookon már mutogattam, hogy van ilyen, végre megvan a sajátom is.:) Úgyhogy megmutatom Nektek, ha már anno szó volt az alvós füldugómról is. Buli füldugóm is van már olyan kb. 2 hete, ami ebben van, azt anyukámnak szánom, mert ha nagyon akarjuk, jó alváshoz és hátsó utasként egy-egy alkalomra elmegy motoron is. Na de nézzük, mi is ez!

FesztiválPAKK - fuldugo.hu - 3456Ft
http://www.fuldugo.hu/Zeneles-zene-bulizas/FesztivalPAKK


Tartalma:
- Alipne PartyPlug Limited Edition buli füldugó
- partiszemcsi
- esőkabát
- fogkefe (fogkrémmel rajta!)
- óvszer:)

Igazából az egészben a füldugó az érték, a többi csak ráadás, mert a füldugó egyébként magában 3810Ft-ba kerül, szóval most kedvezményesen lehet hozzájutni ezekkel az apróságokkal karöltve. Bár szerintem a legtöbb fiatal egyelőre magasról tesz a hallására és fogalma sincs róla, hogy mit jelent a füleinek egy koncert... Ami egyébként elég szomorú.


Alipne PartyPlug Limited Edition buli füldugó
Noss, őt én már próbáltam koncerten és motoron is, mert ahogy írtam, nekem már van, ez pedig anyué lesz. Gondolom mindegyikőtök ismeri azt a csodás jelenséget, amikor egy szupi koncert után tökre megsüketülünk. Akár még másnap is. Márciusban voltam két Mystery Gang koncerten, hosszú idő után először. Na, akkor én olyan marha süket lettem mindegyik után, hogy elképesztő. Szeretek első sorban a tömegben táncikálni. Aminek ára van...

Van egy tök jó telefonos alkalmazásom, a PartydB, amivel meg lehet nézni, hogy hány decibeles hangerősségnek vagyunk éppen kitéve. Az alkalmazást a Google Play-ről le tudjátok tölteni. Persze a telefonok mikrofonja azért többségében nem az igazi, de egy kb. értéket lehet mérni. Koncerten én olyan 97-103dB-t mértem, 80-85dB-től pedig már sérül a hallás, és minden 3dB emelkedés megfelezi az azon károsodás nélkül eltölthető időt. Az alkalmazás egyébként azt is írja, hogy még mennyit lehettek az adott zajban.


Múlt héten a veszprémi utcazene fesztiválon is volt alkalmam kipróbálni, és olyan boldog vagyok, hogy magammal vittem. Sokkal sokkal jobb volt vele hallgatni a koncertet és a tömeget. Plusz a füldugó lényege, hogy egyrészt nem azon a feleslegesen magas hangerőn hallod, közben pedig a beszédhangot jobban megérted. Tehát akikkel voltam, nem kellett kiüvölteniük a belüket, ha hozzám szóltak.:) Hjaj, jó volt.


A füldugónál itt átlátszóak a szűrők, ami szerintem marha jól néz ki, mint két kis ékszer.:) A kis műanyag cuccal könnyen be tudjuk tenni a fülünkbe szakszerűen, kényelmesen. Jah és persze egy strapabíró műanyag tokban van mindez. Én ebben vittem magammal eddig mindenhova, higiénikusan lehet tárolni.

Ha bővebben szeretnétek olvasni erről a kis csodáról, látogassatok el a honlapra:



Partiszemcsi
Mondhatnátok, hogy biztos valami gagyit dobtak hozzá, de igazából nem az. Egy teljesen jól összerakott szemcsi, szerintem ennél masszívabbat ebből a típusból nem is gyártanak. Többféle szín van egyébként, nem csak rózsaszín.:)


Esőkabát
Nem tudom, ismeritek-e ezt a típust. Nekem már jó pár éve ez jelenti csak az esőkabátot, kb. azóta, hogy általánosos korom óta azért a sima esőkabát már ciki volt...:D Ez pont az a fajta, ami semmi helyet nem foglal, de marha jól tud jönni, ha ott van a táska alján, és nem szeretünk esernyőt cipelni magunkkal. Elég nagy, minden testalkatra jó, kényelmesen ki tudjuk dugni a kezünk belőle- A fejrész picit szűkös, de megoldható, hogy kidugja az ember a fejét.:)


Óvszer
Dümdüdümmm. Magyarázzak ezen valamit?:D


Fogkefe
Nem tudom, találkoztatok-e már vele. Én igen, mert anyukám fogászati asszisztens, és náluk vannak ilyen fogkefék arra az esetre, ha valaki nem viszi el a sajátját, ilyennel fogat tud mosni. Alapból egy használatra való, de csak azért, mert a sörtéin alapból találunk fogkrémet, ami ugye az első fogmosás alkalmával le is jön. Szerintem nagyon jópofa. Akinek nem erőssége a körültekintő pakolás, annak nagyon jól jöhet.:D Plusz ennyivel könnyebb hazafelé a táska.:)



Nah és a reklámvideók. Ez az izgi.:D
Created by www.pzmedia.hu

Ő az első reklám, ezzel találkozhattok most egy darabig az összes kivetítővel ellátott postán.:)

Na, de a még izgibb, amiben benne vagyok!:D Meg én választottam a zenét.:)

Remélem, tetszettek a videók, és jópofának tartjátok a csomagot. Ha igen, és szeretnétek nyerni egyet, nincs más teendőtök, mint a fuldugo.hu facebook oldalára feltölteni egy képet magatokról a fesztiváljegyetekkel és várni a szerencsére.:)

12 megjegyzés :

  1. Remélem az ilyen kütyü azt is megmondja, hogy milyen zajjal közlekedik az ablakommal egy magasságban kb 2 percenként a vonat és hogy meddig lehetek a zaj zónában, éjszaka nyitott ablaknál igazi élmény erre kelni :\ na a szarkazmusom félreteszem, tény hogy jó ötlet az ilyen füldugó, de én pont azt szeretem a koncerten, hogy üvölt a zene és üvöltök én is, megbolondulok és jó érzés. A süketséget még nem tapasztaltam amúgy egy koncert után se. Vagy pedig én még relatíve csendes bulikba járnék, meg koncertekre? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt is méri. mértem már vonaton, belülről volt olyan 70dB környékén, nem kevés, pedig ilyen új nem tudom milyen vonat.:/ hát akkor a régiek...

      attól is függ, meddig tart a koncert, meg hogy hol állsz. plusz nagyon sokat számít, ha néha tartasz szünetet. péntekena szabadtéri punnany massif koncerten kb a tömeg végén mértem 95dB-t. számít a tömeg tombolása is.

      Törlés
    2. Én első sorban tombolós vagyok: Mystery Gang, 30Y, Copy Con, Vad Fruttik ójajj, hát sorolhatnám :D Voltam fesztiválos koncerten is meg ZP-sen, azért mindenhol volt egy csomó ember. De én így jól érzem magam, majd lehet 50-60 évesen máshogy gondolom, de még jó ez így :D

      Törlés
    3. Szia Tünde, 50-60 évesen sajnos már nem lehet helyre hozni azt, amit az ember elveszt a hallásából addig. Az esetleges örökre beakadó fülzúgást sem lehet sehogy megszüntetni (öngyilkosságoknál vezető ok). A halláskárosodás teljesen biztosan bekövetkezik a fülzúgás szerencsés esetben nem.

      Ha nem is ilyen profi füldugóval, de legalább szivacsossal érdemes védeni a hallást. Vagy a hangszóróktól való távolságtartás is segíthet.

      Egyébként nem akarlak semmiről meggyőzni mindenki saját maga dönt az egészségéről, de nekem már zúgott három hónapig a fülem egy buli után és a fuldugo.hu megalapításával is a felvilágosítással kűzdünk a halláskárosodás ellen.

      Törlés
  2. Hallod szakadtam a röhögéstől a második videón :DDD Haláljó :D
    A fogkeféről hallottam, a partyszemcsi szerintem alapból atomgáz, (bocsi mindenkitől) az esőkabát meg tényleg jól jöhet, bár én általában inkább az esernyőre voksolok, de ha pl pont nincs az embernél, de van nála ilyen, akkor pont jól jön :]
    A füldugóval kapcsolatban meg tök durva, nekem eszembe se jutna ilyen, bár már jó ideje nem járok koncertre, de gyűlöltem mindig is az ÜVÖLTÉS - MII? - ÜVÖLTÉS - MIVAAAAN??? - HAGGYUK! párbeszédeket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon utálom. buliban is.:) meg motoron is próbáltam ezt apuval. ki is felejtettem a szövegből..:D először dugó nélkül negyed óra után kótyagosan szálltam le, most hétvégén meg egy óra nem ártott meg füldugóval. ég és föld

      Törlés
  3. a videók marha jók,de én ezt a fesztiválpakkot full pénzkidobásnak tartom.
    oké.nyilván a füldugónak van értelme, de a sok szemetet nekem még grátiszba se adják mellé,mert nemkell:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mást nem, legalább a füldugó akciós:)

      Törlés
    2. mondjuk,akinek nincs esőkabátja, óvszere,fogkeféje..:D
      ésmég partiszemcsót is akar...:D

      Törlés
  4. nagyon király a videó, amiben benne vagy! :) :D

    VálaszTörlés