2012. július 9., hétfő

Kis vásárlás

Ez igazából két kör és nem is vagyok benne biztos, hogy nem hagytam ki semmit, szerintem szokásos basic H&M pólót megint vettem, de az nem is érdekes...:)

csőtopok - H&M - 1290Ft/db

rövidnaci - H&M - 2000Ft

rövidnaci - H&M - 3000Ft

zoknik - H&M - 1990Ft

táska - Deichman - 3990Ft

Már szerettem volna egy ideje egy hasonló kaliberű, magamra dobós, rohangálós táskát. Mondjuk a sárga szín miatt aggódok, még zöldben volt, de a zöld-fehérről mindig a fradi, eto és egyebek jutnak eszembe.:D Úgyhogy maradt a sárga, kímélem, ahogy tudom.:) Elől van rajta két jó nagy mély zseb, zár nélkül. Egyébként a táska pakolós része pedig cipzáros, belül kis telefonzsebet és egy cipzáros részt találunk. Szóval nagyon egyszerű a felépítése. Jah, és a pánt állítható. Szerintem szeretni fogom.:) Bár valami nagyon színeset szerettem volna, úgyhogy szeretném majd még valamivel feldobni. Erre várom a tippeket!!!



Holnap KreatívKedd!!!:)

4 megjegyzés :

  1. Nálunk elfogytak ezek a csőtopok... vagy is múltkor sem találtam :( remélem még lesznek, mert szeretnék még párat venni :$ :D

    VálaszTörlés
  2. varrj rá nagy színes virágokat vagy lepkéket :)

    VálaszTörlés
  3. Kék vagy zöld gombokat varrnék rá. ^^

    VálaszTörlés
  4. Én varrnék rá valami díszt de nem túl kirívót:)
    Díjat kaptál :)
    http://barbyesworld.blogspot.hu/2012/07/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés