2012. július 16., hétfő

Kívánságlista 2.0

Karácsony előtt írtam talán ilyen bejegyzést, abból azért elég sok dolgot sikerült beszerezni, már amikre emlékszem, hogy szerettem volna.:) Meg van persze egy rakás örülnék neki, de nem létfontosságú. Na mondjuk ez is egy olyan adag lesz, ami természetesen inkább olyan, hogy simizné a kis lölköm, na.:D

Sajnos ő azóta piszkálja a buksim, amióta megvan az első Sigma ecsetkészletem... Szóval bő másfél éve folyatom reá a nyálam. Bár attól még nem biztos, hogy valaha is meg fogom rendelni, főleg, hogy most szeretnék a közeljövőben új laptopot venni, mert a mostanit még akkor vettem, amikor újságíróként végeztem, a web-programozáshoz meg azért ennél bikább kellene.:D Amúgy meg mostanában ezt az Extravaganza Complete Kit-et néztem... Isten bizony szívem szerint gyűjtenék rá, ha nem akarnék ezer más fontosabb dolgot venni.

Na ez egy cseppet reálisabbnak látszik. Van azért jó pár ecsetem szemre, de nagyon sokszor vagy épp koszos, ami kellene és nincs hasonló vagy egyszerűen nincs olyan, amilyenre szükségem lenne, szóval szeretném nagyon bővíteni a repertoárt.

Ecsetek körömdíszítéshez
Igen, mééég mindig ecsetek.:D Ilyeneket is nagyon rég szeretnék. Egyetlen nagyon gyengus, körömdíszítéshez való ecsetem van, és az nagyon kevés. Egyébként a körmözés sokkal korábbi dili nálam, nem tudom, említettem-e már. Világéletemben rágtam a körmöm, és gimis koromban így védtem ki. Minden hülyeséget rápingáltam a körmeimre, csak ne rágjam. A jobb mintákat sajnáltam tönkretenni.:) Szóval körömfestés messze nagyobb múltú szórakozásom, mint a sminkelés.

Pontozó
Vagy minek is nevezzelek... Ilyeneket is nagyon szeretnék különböző méretben. Szintén egy ilyenem van, Essence, de az elég picike, nem lehet vele mindent olyan egyszerűen megcsinálni. Meg lehet, de nem lesz olyan szép, az biztos...

Inglot AMC lip gloss
Sóhaj.... Azóta, hogy van egy... Még nagyobb a szerelem.:D Még méééég kell az összes, mindet ide nekem. Jó, esetleg a narancssárga nem kell annyira..:D Dehhát ezek úúúristen de szééépek. Hjáj.

Sugarpill
Annyira szép színes cuccaik vannak, én meg imádom a színeket. Úgy megnézném a termékeiket közelebbről, kíváncsi vagyok. Videókban annyira pigmentáltak és vibrálóak, szuperek lehetnek. Plusz nagyon Zsófisan néznek ki, marha jó ez a dizájn.:P

Kat Von D termékek
Sokan divatnak tartják őt bírni, részben én is, viszont én nagyon kedvelem a Miami Ink és az LA Ink alapján. Egy őrült nőszemély.:D Nagyszájú, kreatív, bolond. És én az ilyet nagyon bírom. Az ember merjen hülyét csinálni magából, és komolytalan lenni, amikor annak helye van. Én marha jól néznek ki a sminkcuccai.:D

Hard Candy termékek
Szerintem nem kérdés, miért. Itt is megfogott egyértelműen a külcsín. De a név az mindent visz. Amikor jött nálam ez a hard candy név, még nem tudtam, hogy van ilyen márka, ráadásul sminktermékek... Sőt, mikor a blogot kezdtem, akkor is talán csak a körömlakkokról tudtam. Nálam egyébként ez a név a Hard Candy, magyarul Cukorfalat c. filmből jött, ami elég beteg, de nekem nagyon tetszett valamiért.:D

A szürke macskát még mindig ide sorolhatom, szerintem arra kell várnom a legtöbbet...:D

8 megjegyzés :

  1. Ó ecsetek! Én is mindig ezeket nézegetem, persze nemcsak a Sigmától, mert sajnos több márka is tetszik ilyen téren :( :D Nálam is mindig az koszos, amire pont égető szükségem lenne :DDD
    A poszt végén felsorolt sminkmárkáktól nekem sincs semmim, valahogy nem merek már nagyon gyűjtögetni ilyesmit, mert ha megint költözhetnékem támad, akkor ki lesz velük? :o :DDD

    VálaszTörlés
  2. Bármelyik ecsetkészletet elfogadnám :D Meg a pontozókat. Meg a sugarpilles cuccokat. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a listát így, ahogy van, elfogadnám...

    VálaszTörlés
  4. Minden jöhetne :DD
    A filmért nem vagyok oda, de tényleg elég beteg, szóval azt sem mondanám, hogy picikét sem tetszett.. :D

    VálaszTörlés
  5. Úristen az extravaganza Complete kit-re máris elkezdtem gyűjteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah bocsi nem is arra hanem a premium kitre. 510$-t soha nem adnék ki ennyi ecsetért aminek a felét kb nem is használnám, de a premium abszolút kihasználható és az ára sem vészes ennyi ecsetért

      Törlés
  6. oké. jöhetnek ilyen sorrenden:)

    VálaszTörlés