2012. július 19., csütörtök

Mini vásárlás

Tényleg mini, csak három olyan dolgot vettem, amit meg tudok mutatni. A kontaktlencse folyadék annyira nem érdekes itt azt hiszem.:D Na mutatom. Mai termés egyébként, még egészen frissek.:D


vászoncipő - H&M - 2000Ft körül

Végre találtam ilyen fazonút, nem az a nagyon kivágott, amiket az utóbbi időben lehetett kapni. De sajna ezen kívül talán más szín teljesen ilyenből nem is volt.:/ Pedig valami kicsit melegebb színt szerettem volna, ami jobban elüt a farmertól és a többi nadrágomtól. De máshol sem találtam olyat, ami jobban tetszene, csak mintásakat, most pedig pont a málna színű ugyanilyenem utódját vadásztam, valami egyszínűt.

zoknik - H&M - 1990Ft/5db

Múltkor is vettem a H&M-ben zoknikat, és mivel nagyon kényelmesek, jó az anyaguk, a színek, minták pedig szuperek (főleg a pöttyös), gondoltam veszek még. És mivel főleg a rózsaszínt vadásztam a héten, hogy mikor kerül ki a mosásból, színeseket kerestem.:) Amúgy mindig nagy zokniőrült voltam. Imádom a szép színes mintás zoknikat. Az olyan kis... Plusz.:D Mint a mintásra pingált köröm. Általában nem látni, de ha meglátják, akkor mosolyt csalhat az ember arcára vagy nem is tudom..:D

nyaklánc - Claire's - 2190Ft

Ez a nap kedvence. Mindig tetszettek ezek a nagyon hosszú nyakláncok, és mikor divatba jöttek,nagyon örültem, hogy könnyű őket fellelni. Vééégre. Bár most se olyanokat találok, amilyeneket pont szeretnék. Most mellette döntöttem. Egyszerű és aranyos. Nagyon hosszú a lánc és nagyító van a végén, plusz egy csipkés masni egyemmegdedrága.:D

6 megjegyzés :

  1. Szia! Egy nem ideillő kérdés: te milyen kontaktlencsét használsz, mi az, ami bevált? Nem olyan rég váltottam és érdekelne, hogy neked mi az, ami bevált! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi a késői válaszért, sose itthon jutott eszembe, hogy válaszoljak és fejből nem tudom, mos váltottam én is. eddig frequvency-t használtam, most pedig biofinity v mi a szösz. dokim szerint sokan esküsznek rá, gondoltam kipróbálom, tetszett nekem is, valamivel tovább bírja vele a szemem, mint a frequencyvel

      Törlés
    2. Semmi gond, köszönöm, hogy válaszoltál! :-)

      Törlés
  2. Annyira szerettem volna ilyen cipőt én is, de a H&M-es cipőkkel meg vagyok lőve. A 36-osok kicsik, a 37-esek meg nagyok... :/

    VálaszTörlés