2012. július 7., szombat

NYX pump it up ajakdúsító szájfény

Imádom a NYX termékeket, a csomagolásuk is annyira tetszik, meg persze a termékek szintén, és ha nálunk reális áron lenne elérhető, biztos agyonvásárolnám magam belőle. A közeljövőben azt hisze, picit ráállok majd a külföldi rendelésekre. Nah de most maradjunk ennél a terméknél! Újfent Krisztinek hála volt lehetőségem kipróbálni ezt a szájfényt. Nagyon kíváncsi voltam rá, azért megfogja az embert az, hogy képes lehet-e egy szájfény teltebbé tenni az ajkakat. Hát most meglátjuk.:D

NYX pump it up lip plumper - 04 Pamela - CherryCulture - $6.00 $4.99
http://www.cherryculture.com/product.php?productid=17772

A csomagolás szerintem eszméletlenül jópofa, ez a tű rajta nagyon jó ötlet, és teljesen tükrözi a szájfény lényegét, vagyis hogy dúsabbnak ható ajkakat varázsol műtét nélkül. A többi rész a NYX termékek csomagolására jellemző jegyeket tartalmazza. Az árnyalat száma és fantázianeve a henger alakú tubus alján található. Egyébként elég sok színben kapható, a honlapon meg tudjátok nézni őket. Az applikátorban semmi rendkívüli nincs, hagyományos szájfény applikátor, talán egy hajszállal kisebb az átlagnál, de 1-2 mártás bőven elég, legalábbis az én csöpp kis számhoz mindenképp.:)



A színe nagyon világos rózsaszínes, de igazából szájon egyáltalán nem látszik, csak fényt ad az ajkaknak. Egészen sűrű állagú, jól megmarad a szájon, ami nem csak azért pozitívum, mert tartósabb, hanem emiatt több ideje van kifejteni hatását. Íze egyáltalán nincs, az illata engem a karácsonyra emlékeztet, először nem jöttem rá, miért, de már tudom! Kicsit olyan, mint amikor égetünk egy gyertyát vagy mécsest, és a viasz forró illata ilyen. Na és ami még érdekes, csípi a szánkat eléggé, bár ez nem meglepő. Én kemény vagyok, általában jól bírom a fájdalmat, szóval ez részemről semmi, csíp és kész, legalább érezni, hogy valamit csinál tényleg. Viszont szerintem a lányok többségének ez annyira csípős érzés, hogy le is mosnák. És a legfontosabb! Azt kérdezitek, használ-e? El kell, hogy szomorítsam azokat, akik ebben a szájfényben látják a lehetőséget az új, plasztikamentes csókos szájukra... Nem véletlenül nem csináltam before/after képet, egyszerűen annyira nem látványos a különbség, hogy inkább hagytam. Egy nagyon enyhe ráncsimítást végzett a számon, de ezt is csak az veszi észre, aki alaposan megnézi előtte és utána, szóval én.:D Kár érte, mert nagyon jó kis ötlet.


Nem mondanám, hogy ajánlom bárkinek is. Aki képes elviselni a csípő érzést, szerintem az sem lenne annyira mazochista, hogy a szinte nulla eredmény miatt felkenjen egy ilyen szájfényt.:D Persze nem kizárt, hogy csak nálam nem vált be, másnál pedig ütős eredményt látnánk. Nálam sajnos nem történt csoda.

1 megjegyzés :

  1. Szia,
    Díjat adtunk tovább neked:)
    http://beautydiary13.blogspot.hu/2012/07/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés