2012. július 3., kedd

Ombre körmök nyárra

Mondjuk szebb átmenet is lehetne, de a rendelkezésemre álló lakkokból ezt sikerült összehozni, remélem azért tetszik.:) Nyomdáznék már valamikor, csak mindig pont úgy jön ki a lakkozás, hogy este csinálom és átkenem Essence BTGN fedőlakkal, hogy gyorsan megszáradjon, arra nyomdázni pedig már nem szoktam.

Talán nem kell leírnom, hogy készült. Felkentem az alaplakkot, majd mindegyik ujjamra a különböző színeket két rétegben. Erre jött a fedőlakk és kész is. Kár az éles átmenetért, na de mindegy.:)


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Essence colour&go (51 mellow yellow)
- S-he (393)
- Essence colour&go (93 c'est la vie!)
- Essence show your fett (19 blood orange smoothie)
- S-he (424)
- Essence BTGN fedőlakk

4 megjegyzés :

  1. Nekem így is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nekem így tetszik! nagyon szép lett! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett ez, jó kis nyári színek. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki :$ nekem is tervben van egy ideje... :D

    VálaszTörlés