2012. július 18., szerda

Oriflame veryme pirosító

Nagyon beleszerelmesedtem a NYX Angel pirosítómba, mióta megvan, messze a legtöbbet használt pirosítóm. Ezt nehéz überelni.:) Ez a kis Oriflame tehetett egy próbát most.

Oriflame veryme Cherry my Cheeks - Sweet Coral - Oriflame



A csomagolás nagyon kis helyes, tényleg, mert elég picike, bár abból kiindulva, hogy egy pirosítóból mennyi kell, untig elég lesz ez nekem jó ideig.. Előbb jár le a szavatossági idő.:D Egyébként 2g terméket tartalmaz. A külső nagyon igényes, stabil, minőségi. A dizájn teljesen minimál és szerintem nagyon jól néz ez így ki, ahogy van. A felső rész szuperbiztosan záródik, néhány nyitás után sikerült is szépen belenyúlnom és kikarmolni egy darabot. Természetesen pont a fényképezés előtt.:) Az alján, fekete matricán találunk információkat, mint pl. az árnyalat neve, származási ország stb. Plusz ezt a matricát ki is lehet hajtani, ott több nyelven találunk adatokat.



Az árnyalat neve Sweet Coral, de én inkább sima rózsaszínnek mondanám, minden cicoma nélkül. Viszont a színmeghatározásban sosem vagyok teljesen biztos. Csillámot egyáltalán nem tartalmaz, matt árnyalat. Az illatát nagyon közelről érezni, ugyanolyan kellemes, mint a primer illata. Ezt én elkönyveltem Oriflame illatnak, nyamm.:) Picit parfümös, krémes, finom. A pigmentáltsággal abszolút elégedett vagyok, jól teljesít ilyen téren. A NYX pirosító után használva hirtelen túl sokat is vittem fel belőle. Úgy tapasztaltam, hogy emiatt egy picivel nagyobb odafigyelést igényel az egyenletes felvitel. A tartósságról pedig nem igazán tudok nyilatkozni. Átlagosnak mondanám én, aki mindent letapogatok az arcomról nagyon hamar.:)


Összességében csak ajánlani tudom. Pigmentált, csodás árnyalatú, átlagos tartósságú pirosító a mindennapokra. Sokan félnek az ilyen látatlanban rendeléstől, ami teljesen érthető, én is jártam már úgy nem egyszer, hogy a honlapon vagy a katalógusban teljesen más színt láttam, mint amit kaptam. De hát erre jók a blogok.:) Illetve, hogy Győrben be tudtok menni az Oriana Tanácsadó Központba.. A városból az Árkádba menet úgyis útba esik.:D

A terméket ismét nagyon szépen köszönöm Pappné dr. Kiss Irén, független Oriflame direktornak!

Győriek és Győr környékiek! Amennyiben kérdésetek van, vagy szeretnétek kicsit közelebbről megnézni az Oriflame termékeket, esetleg tanácsra lenne szükségetek, látogassatok el a győri Oriana Tanácsadó Központba, ahol bármiben készséggel a rendelkezésetekre állnak.

Elérhetőségek:
Cím: 9022 Győr, Bajcsy-Zs. u. 53-55
Telefon: 96/312472
Mobil: 70/312-8088
E-mail: orianagyor@gmail.com

Nyitvatartás:
hétfő, csütörtök, péntek: 
12.00-15.00
kedd:
12:00-17:00
szerda:
12:00-18:00

1 megjegyzés :