2012. július 12., csütörtök

Pasztell színes mintás körmök

Ezer éve nem babráltam már különösebben a körmeimmel, pedig nagyon szeretek, de mindig úgy jön össze mostanában, hogy gyorsan meg kell száradniuk, úgyhogy nyomdázás kapásból kilőve. A legtöbb kedvenc színem nem szárad olyan gyorsan, fedőlakkra meg nem nyomdázok. Ennyi.:D Most kicsit elpingálgattam.


Bal kézzel a jobb mancsomat marha rossz volt fényképezni...:D Az alap felkenése után mindegyik körmöm random módon két rétegben különböző színekre festettem. Szintén random választottam, hogy melyik legyen pöttyös, csíkos, a színek hogy jöjjenek, stb. Csináltam, ahogy jött, és ez lett a végeredmény.

Elég teszetosza, de nekem tetszik, mert olyan kis vidám. Az én hétköznapjaimat feldobná, ha néha-néha látnék lányok kezén pl. a vonaton kapaszkodásnál ilyen mindenféle pingálásokat. Ez szerintem olyan apróság, amit egyébként nem nagyon veszünk észre, de ha igen, akkor azért elnézegetjük, és elgondolkodunk, hogy "ennek aztán van ideje". Én már sokszor kaptam meg ezt, pedig nem tart olyan sokáig kivitelezni szerintem semmit.:) Bár relatív, kinek mi a sok.:D Nekem 1-2 óra nem az.


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Rimmel 60 Seconds (620 how do you lilac it?)
- Essence colour&go (51 mellow yellow)
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Essence colour&go (93 c'est la vie!)
- Essence colour&go (39 lime up!)
- Essence franciaköröm készlet (tip painter)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!:)

9 megjegyzés :

  1. Aranyos lett, tényleg vidám :]
    Én már kivagyok, amikor megkapom, hogy "na jól ráértél" annyi miatt, hogy fél óra alatt megcsináltam a körmöm... Vagy hogy "jó sok időd van reggel hogy sminkelsz" Pedig rohadtul nem, mert főleg délelőttös műszakra max 10 perc, ennyi meg belefér.. Na de mindegy, mindenki ossza be a saját idejét és azzal foglalkozzon :D
    Más: láttam ma a postán a füldugó reklámot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is tud néha már idegesíteni:D mindenkinek arra van ideje, amire szánni akar és kész!

      juhúúúú, ott vagyunk mindenhol :D

      Törlés
    2. Tetszik :)
      Amúgy szerintem aki ilyeneket mond, az sosem lakkozott :D
      Amit meg szeretnék csinálni, annak adok időt, még ha éjjel 11-kor vagy hajnali 1-kor jut rá idő, akkor is ;)
      Mellesleg a lakkozás fél óra, több rétegnél vagy valami pepecselős mintánál egy óra, max annyival kevesebbet alszok ;)

      Törlés
  2. nagyon szép lett, olyan igazi nyári köröm :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, gyönyörűek lettek! :) Imádom az ilyen színes csodákat! Indítottam nemrég egy versenyt, szerintem részt vehetnél ezzel a gyönyörűséggel rajta! :) Teljesen témába vág... http://laruskabee.blogspot.hu/2012/07/koromlakk-verseny.html
    Nekem a körömfestés leginkább hobbi, kikapcsol, pihentet, szórakoztat, nagyon szeretem csinálni, ezért is tudok annyi időt eltölteni vele, de szerintem ez nem baj, az nem "elpocsékolt" idő nekem, kikapcsolódás, és élvezet, arra pedig nem sajnálom a perceket. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon Zsófis, mókás. nekem meg kezded meghozni a kedvem egy ilyen minden ujjam más színű tervhez, igaz én a bal kézzel való pöttyözést nem merném bevállalni. de majd circus confettizek cserébe. ez azért is jó, mert van vagy 7-8 új lakkom, ami 1-2 hetes szerzemény és így mindegyik egyszerre lehet szívemcsücske.
    (az essence c'est la vie pedig örökké az)

    VálaszTörlés
  5. Hát, én ilyenkor azt szoktam kérdezni, hogy szokott-e TV-t nézni az illető, Mindig igen a válasz, én pedig elmondom neki, hogy filmnézés közben pingálok, szóval nem pluszidő, hanem kihasználom a rendelkezésre álló nyugalmat. :-) Amúgy nagyon jó lett, tiszta nyári hangulata van. :-)

    VálaszTörlés
  6. jó ránézni a körmeidre! mosolygok tőle:D kis vidám!

    VálaszTörlés